I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sugen på att skriva om musik?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2009-08-07 01:07

Sugen på att skriva om musik?

Tjena. Jag skriver för en nätpublikation med inriktning på nöje (film, spel, musik) - och vi levererar recensioner, intervjuer, nyheter och artiklar. Hela kitet liksom.

Musikredaktionen söker just nu lite folk som kan uttrycka sig väl i ord och har ett genuint intresse för musik. Kontakta [email protected] och bifoga arbetsprov så hör vi av oss!

(Inlägget ändrat av Mabande 2009-08-07 11:40:01)
(Inlägget ändrat av Mabande 2009-08-07 14:46:29)

2009-08-07 11:09
Vilken sida är det då? Kan ju vara bra för de som eventuellt skulle vara intresserade.
jagvillocksåhaenblog.com

2009-08-07 11:44
Jupp, fram tills det framgår lite mer vad det gäller så plockar jag mailen. Inspirerad av vad som hände med karbonkopian av detta inlägg som ligger på ett annat community (hittas enkelt via en sökmotor nära dig).

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-08-07 14:18
Jag vet att det inte är särskilt uppskattat med "annonser", precis som de skrev på ungdomar.se. Försökte därför undvika att skriva ut url i högsta möjliga mån.

Dessvärre fungerar det ju så att forum är en utmärkt kanal att söka grymma skribenter och dessutom motiverade sådana på. Det är lite av ett dilemma, då min mening absolut inte är att framstå som en spambot på något sätt. Livet är hårt som nystartad publikation. ;)

Sidan det gäller i fråga är Länk till http://www.pulsemagazine.se - och vi kretsar kring nöjen i allehanda form.

Lite närmare och mer ingående information hittar ni här:

Länk till http://www.pulsemagazine.info/index.php?option=com_content&view=article&id=96&Itemid=102

2009-08-07 14:53
Jag tror vi har lite annan inställning än Ungdomar.se - här blir alla skeptiska om det saknas info :)
Blev lite sugen på att skriva, men har tyvärr inte tiden : /

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-08-07 15:48
Är inte Mathias Zachau en gammal Zlottare?
jagvillocksåhaenblog.com

2009-08-07 20:26
Midas:

Jo, korrekt!

2009-08-07 21:51
Vad söker ni för något? Är det mer åt recensions hållet eller intervjuer?

(Jag är ganska sugen men min skrivar-kapacitet sträcker sig inte längre än till nostalgi och det i krönika format, dessutom är jag ganska dålig på att formulera mig)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-08-07 22:21
Får man betalt eller är det probono kan ju vara kul att veta också..

2009-08-08 00:03
Enola: Vi söker allround. Främst av allt är vi intresserade av nyhetsskribenter, vilket varken tar mycket tid eller kraft i anspråk.

Vikktorius: I dagsläget är det ideellt.

2009-08-08 00:05
Ok, då är jag ute..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)