devilock Akustisk gitarr lirar jag. Jag vill lära mig spela alla låtar med ola magnell, det är därför jag vill kunna lira gurra. Ola magnell är en sjukt stor inspirationskälla. Han är så härligt ironisk ibland :) Sedanb vill jag lära mig spela välarrangerad och snabb reggae, det vore kul! Jag tycker mer om mina fingrar än plektrum. Men jag måste väl träna mer på det med antar jag.. Jag tycker bara det låter lite plastigt med plektrum, men det är väl en teknik som man måste lära sig helt enkelt.niickees P17 Tack för tipset! Skitbra länk :)brainstorm P20 Kvinter? Jag har ingen som helst aningen om vad det är för något :) Mitt största problem just nu är att stämma gitarren. , då jag ahr snabbt för att lära mig nya ackord o sånt, men bromsas av min ostämda gitarr. Jag ahr köpt en elektronisk aprat som visar när en sträng är stämd, men ändå lyckas jag inte.. det är sjukt svårt occh jag ahr inte ett tränat musiköra. När jag väl har lyckats stämma min gitarr, finns det något instrument/huskur för att hålla fast stämskruvarna så att jag slipper oroa mig jämt. För min gitarr blir snabbt ostämd...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.