I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker en låt! I could walk a thousand miles just to be with you?!

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2009-03-11 20:02

söker en låt! I could walk a thousand miles just to be with you?!

Tja, hörde en rock låt på radion idag som jag faktiskt gillade ( Jag är hiphop freak).
Så jag skulle vilja vet vad låten heter, jag tror den gick : I could walk a thousand miles just to be with you i reffrängen. Har googlat på det men hittar inget :/


Bless


2009-03-12 14:37
http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg

2009-03-12 18:54
haha melodifestivalen :O tack iallafall

2009-03-13 21:25
proclaimers?

http://www.kommandot.se/wp/

2009-03-15 22:57
det lär ju vara proclaimers som bperb skrev.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma