I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Caroline af Ugglas - Snälla Snälla

Övrig musik - Rock, pop & annat

Producent

2009-03-08 00:34

Caroline af Ugglas - Snälla Snälla

Det är på gränsen till att jag skäms, men idag röstade jag för första gången på en låt i melodifestivalen, och det var Caroline af Ugglas... Vilken cool jävla människa.

Hon har energin, inlevelsen, en tuff jävla röst och musiken var grymt vacker! Det var på gränsen till att jag fick rysningar när jag höjde volymen till max. Så, då var jag klar, börja hata!

2009-03-08 09:09
Vi hatar inte brudar på Whoa.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2009-03-09 09:16
Jag hatar allt som har med Melodifestivalen att göra, fast jag tror att jag hatar af Ugglas mer än något annat.
jagvillocksåhaenblog.com

2009-03-09 21:50
tycker att den låten känns väldigt Otis Redding.
jag älskar Otis och accepterar Caroline af Ugglas.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-03-09 22:56
asbra, men den kommer aldrig funka i ESC
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2009-03-10 10:29
Tror egentligen tvärtom, att vi behöver något som sticker ut lite i ESC. La Voix eller Snälla Snälla, med andra ord. Resten är ju bara färdigtuggad smörja ändå.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2009-03-10 17:07
jag har väldigt svårt för den människan öht.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-03-14 19:42
Riktigt bra känsla i den låten, till skillnad från de andras låtar. Men ska Sverige lyckas i ESC får vi nog skicka Sofia, fast tror aldrig svenska folket ställer sig bakom en låt på grekiska.
2048 || Militia Sound Crew

2009-03-15 03:50
ugglas är en rebell. Hon beter sig inte som folk ska göra utan exakt som hon vill göra.
Man kan knappt fattar att hon är från djursholm
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2009-03-15 13:20
känns snarare som en människa med stort behov av att vara speciell och annorlunda.. jag tycker hon är för mycket
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-03-15 13:40
hon är ju knäpp

2009-03-16 15:59
i amazonas tävlar man inte i musik, som dan hylander sa
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här