Gott folk! Lista låtar!
Ska ha en fest snart me massa folk... Så ja tänkte sätta ihopp en jävla massa låtar, å sen ordna dom efter varandra, så rätt låt kommer vid rätt kl slag... Det jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med dom 5 absoluta måste låtarna på en riktigt skön fest! Vilka låtar är fest för dig? Blanda gärna stilar, är all ätare... Tackar på förhand... (Inlägget ändrat av Midas 2009-02-01 13:12:17)
Du har en fågel!
Big L - MVP Gang Starr - Full Clip Onyx - Slam Harder M.O.P - Ante Up DJ Kool - Let me clear my throat.
5 låtar =/ shit det finns för mycket att välja mellan.. allt beror på sällskap, typ av fest etc.. Hinta mer info! Du lär inte gilla min fest musik så att inge ide där :P
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
bon jovi - you give love a bad name är given
Survival of the fitest only the strong survive.
slänger väl upp 5 låtar då. 1.Boards of Canada - Music is Math 2.Q-Lazzarus - Goodbye-Horses (är bara Q som sjöngt låten, vet inte vad han heter som gort den) 3.Dick Dale - Nitro 4.Dj Mad Dog - Disorder 5.M1dy - 37 Dicks Där har du en uberfet playlist med allt från IDM/Ambient till Surfrock till Hardcore! Njut ;)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
fu-schnickens - true fuschnick Panacea - pops said Heavy D - don't curse (cp jävla hor youtube är ju konstigt nu förtiden så den säger "Klippet är inte tillgängligt i ditt land" idiot jävlar) snoop dogg - gin & juice Big L - All Black Hajjaru tog ju de klassiska, så man kunde ju inte ge samma förslag :)
*snaark*
Afropolack kul att du nämnde den, satt igårkväll med folköl o kollade på lite skate med colin fiske och just den låten va soundtracket.. asbra låt! verkar dock inte finnas nån musikvideo på youtube? mitt musikbidrag till festen får bli dropkick murphys - loyal to no one
Tu m'emmerdes!
5 låtar, svårt som fan. Men för att försöka "mix it up" så... 1. Biggie - Hypnotize (Party dänga om något) 2. Volbeat - Guitar gangsters and cadillac blood (Nya plattan, Refrängen sätter sig direkt) 3. Pitbull - Krazy (Pitbull funkar alltid) 4. Drowning Pool - Sinner (Klassiker i sin genger) 5. Fall out boy - Beat it (Garanterad allsång) 6. Bonus. På RocknRolla soundtracket ligger en låt som heter "Ex-factor Gaza - dopilsya" Ryskt, lite rock aktigt. Garanterat ett skratt eller två.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Några klassiker: Outkast- So fresh, so clean Pharoahe Monch - Simon Says non phixion - Rock stars Mos Def (Pharoahe Monch, Nate Dogg)- Oh no! Busta Rhymes - Dangerous
tupac - hail mary westside connection - bow down shaggy - gangster dmx - grandma dilated peoples - this way
Dead Prez - Hip Hop är en klassiker på festen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eire og - Fuck the british army No fun at all - Alcohol Bad religion - American jesus Beastie boys - no sleep 'til brooklyn Dead Kennedys - Too drunk to fuck
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Combichrist - This shit will fuck you up Far &son - Panik Stampa med Leroy - Stampbeat Mindless self indulgence - Kill the rock Geoffrey Paris - Drugs faggots Hollywood
My heart lives in my vagina.
fatcaeser Hmm, festen kommer väll gå ut på typ, "fullast vinner", det kommer vara massa små pojkar som springer runt sten packade, en riktig korv fest helt enkelt... Så ja vill ha musik som är typ "freekout" :D Har du nått att erbjuda? Ni andra! Tack! Grymt bra! Langa mer! Langa mer!
Du har en fågel!
Fatcaesar P22 : haha serisot m1di, speedcore kommer inte gahem hahah
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Army Of The Pharaohs - Dump the Clip Volbeat - Maybelenne I Hofteholder System of a Down - Radio/Video Run DMC - It's Tricky Just D - 87 (remix)
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
har aldrig förstått grejjen med att man ska ha "uppåtlåtar" på en fest, fan, de ska va bra musik, vilket tempo det är spelar väll ingen roll
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
the Lords of the New Church-"Dance with Me" Guns & Roses-"Welcome to the Jungle" the Human League-"the Sound of the Crowd" Adam & the Ants-"Stand & Deliver" AC/DC-"Whole Lotta Rosie"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Suveränt! Skit bra... Tackar tackar! Är det några mer som ni kommer på så ere bara å skriva... :)
Du har en fågel!
Allt med Las Palmas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjödda 2006 ringde, de vill ha tillbaka sin fest-musik.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Plastikman - Spastik Claude VonStroke - The Whistler Matt John - Olga Dancekowski Hugo - The Sloop George Morel - Let's Groove
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga