I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prom Queen (Första singeln från "The Rebirth", Lil´Waynes rockskiva)

Övrig musik - Rock, pop & annat

2009-01-25 21:35

Prom Queen (Första singeln från "The Rebirth", Lil´Waynes rockskiva)

Nej, det är inget skämt.

Jag vet verkligen inte vad jag ska säga.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-25 22:25
Jag vet inte vilken publik som kommer ta till sig detta riktigt.. Rockarna kommer ju hata honom för hela Autotune-grejen m.m, och rapparna kommer ju definitvt hata honom för att det inte är rapp. Så då återstår typ all-ätarna..

Jag tycker inte det är speciellt dåligt, jag kan nog tänka mig att det kommer vara någon/några bra låtar på skivan. Jag kommer helt klart ge skivan en ärlig chans när den väl droppar.. När gör den det föresten?

2009-01-27 19:39
droppar i april tror jag.... hyffsad lat. jag tror den kommer salja pga att de e lil wayne. han har ju blivit en pop icon
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2009-01-30 13:54
Crüel town, it's a Crüel town...

2009-01-30 14:05
Varför är journalister alltid tvugna att dra allt till sin spets? Han överdriver ju så mycket att man vill spy galla över honom.

2009-02-04 17:32
hur orkar man klaga så som strage.. ganska komiskt iof

2009-02-04 18:47
Ch1ll P17 haller med... klart han maste ga till det extrema at det hallet han valjer. han valde de negativa, sa han korde pa for fullt med det och skrev en mycket underhallande kronika. haller jag med? nope, men kul lasning va de iaf
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2009-02-04 23:07
Strage har såklart helt rätt i sin recension. Det här kan vara det sämsta jag någonsin har hört!
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com

2009-02-04 23:13
jag kan säga såhär, hade inte hört låten när jag läste recensionen, så jag trodde det skulle vara helt åt helvete. men det var inte helt åt helvete. missförstå mig inte, det var verkligen inte bra, men inte så dåligt som han beskriver det.. (det är nog iof inte någon låt i världen, möjligtvis något från whoa)

2009-02-05 21:41
Jag känner mig smutsig...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)