niklas strömstedt - om några från tomas ledin ett par från britney spears lite rock, inget fel med de! mkt 80-tal :) lite 60-tals pop sitter också bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De där Jonas Brothers. Helt fel musikstil för mig, men tycker deras låt "Hold on" är så sjukt bra bara. :) Sen så har jag fastnat för Guns n' Roses & Lynyrd Skynyrd >.<
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
väldigt lite musik jag "skäms" för att jag diggar. Skulle väl vara den här då..
att youtuben inte vill funka då.. http://youtube.com/v/IO2oayC54dg
Toastare
2008-09-30 22:52
Jag hatar Jason Mraz och hans jävla gitarrplinkande..
tyvärr upptäckte jag idag att en låt jag hört på radion och diggar - faktiskt är han...men det är för att han har förklätt den så det låter som Phoenix. Den är ju för funkig för att vara honom..
nu kommer jag hamna i helvetet där han själv sitter och plinkar på sin jävla gura.
Jag skyller allt på Emma!
ha, skulle väl vara alla låtar på spinbads gamla 80tals mixtape...
http://soundcloud.com/mega-drive
Toto - Africa Erasure - A little respect Papa Dee - Island rock Take That - Back for good
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Den här är nästan lite pinsam, men jag älskar den :)
Gillar framförallt hennes "The Cranberries" yeahiyyeah yeahiyyeah rop, det märkliga klädvalet i videon, shorts och parkas.....
Måste nog säga, Hallelujah av Rufus Wainwright alternativt Jeff Buckley. Den låten känns som "one of a kind" verkligen fin låt rakt igenom. Skulle verkligen inte ha nått emot om nån kunde rekomendera låtar av samma stil.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hatar låtjäveln ! men ändå är refr. svängig? GOSH! I hate it!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
vroksjab P20 haha, två av mina kollegors påfund den där låten.
Chris Brown - Forever. Supertöntig låt och en töntig artist. Jag kan inte på nå vis stå för att jag gillar låten men låtjäveln svänger
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Lånat syrrans ipod ett par gånger när ja gått ut så spelas mycke country ! Måste sägas att de vråldiggades haha.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Gunder Hägg/Blå Tåget! Jag hatar det inte, men det är egentligen jävligt dålig progg, men jag blir helt glad när jag hör det.Knutna Nävar , likaså. Tanzaniansk Bongoflava, fiffan! men ändå.. Dessutom hatar jag att jag smågillar Necro ..
<br>
_Rookie Jag bodde i tanzania i våras och den enda dom spelade var Bonogoflava och typ Akon, när jag kom hem var jag så jävla less på den musiken att det inte var sant, men nu ångrar jag att jag inte tog reda på några artister för nu saknar jag det! Kan du några artister?
Anima Sola
Hehe gjorde också en guilty pleasure-tråd förut, skrev en lista med låtar, det har ju tillkommit en del sen dess, vilket oroar mig. :S Höll på att sätta mitt thé i halsen när någon nämnde My Bloody Valentine som en "guilty pleasure" då de verkligen är inget att skämmas för, tvärtom , men så visade sig att det egentligen syftades på Bullet for my Valentine. :)
Jeffi: Jeff Buckley är verkligen ingen musik att skämmas över, snubben var en stor begåvning, inspirerat en massa bra artister, t ex Radiohead. Jag rekommenderar hans skiva "Grace" där den nämnda låten finns med! Även om jag egentligen tycker att det inte ska finnas en anledning att skämmas över sin musiksmak, även om man lyssnar på "hjärndöd" musik, så tycker jag det ändå är lite roligt och spännande att "smyglyssna" på en del låtar, det är ens "dirty secret" liksom- I have no life.
jag diggar allt om jag druckit tillräckligt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Pink - So what Akon - Right Now (Na Na Na)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Ni borde skämmas.
Would I shit you? You're my favourite turd.
daddy yankeee
De sjukaste... den dansbandslåten "gråt inga tårar" tro de eller ej men ja tycker den e skitbra.. Herregud, man blir rädd för sig själv ibland alltså.....................
challma Ja, det är så smörigt och pluttigt att det är störande, men iom att det spelas max tio låtar på radio och uteställen lär man sig snabbt och så fastnar det.. Jag har en bränd blandning utan namn från det hetaste förra våren, och en annan skiva som jag tror är en Rough Guide-skiva och det mycket är på swahili så det är väl en hel del östafrikanskt. Säg till om du vill ha! Har rätt mycket olika typer av afrikansk musik också om du vill ha.
<br>
vroksjab Jäla bra refräng det där. Väntar bara på refrängen så fort det blir vers.
anthony & the johnsons och madonna-frozen