I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varfor far fel band uppmarksamheten i sverige?

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2008-07-31 16:33

Varfor far fel band uppmarksamheten i sverige?

Kan man bli trottare pa annat i dagens sverige, vi har riktiga band pa uppgang och vissa star redan pa sin topp. Men det enda som skrivs om i 90% av dagens media ar antingen det dansbands inriktade hallet (allsang och hela den skiten) eller sa ar det popmusiken och dom 25 idol deltagarna som pumpas ut for att floppa.

Var fan ar hypen runt In flames, Dead by april, Entombed och Marissa burns trey? det maste ju finnas plats for dom ocksa.

Om man ska forsoka lansera en artist utomlands inom popgenren sa ar det ju 1 lat som haller (oftast) sen faller dom inom 1 hit wonder genren och sjalvdor. Medans da In flames faktiskt ar hyffsat stora och valkanda varlden over.

Kanns ju inte riktigt som att tex Idol olof kan mata sig mot Usher om dom nu skulle ta det till usa niva, eftersom framst Usher ar en otroligt mycket battre artist och har en karriar som varat langre an 5 veckor. Sen att han inte ar nan produkt vilket da idol deltagarna ar.

Vad tycker folk om detta egentligen? jag tycker det ar helt fucked och det maste fan bli nan andring pa skiten.

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot