I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jason Mraz - We sing, we dance, we steal things

Övrig musik - Rock, pop & annat

2008-06-27 19:15

Jason Mraz - We sing, we dance, we steal things

Så, ni som har hört skivan, vad tycker ni? Lyckades inte hitta någon tidigare tråd.

Jag har inte hunnit lyssna igenom hela riktigt men förutom "I'm yours" (som är så mycket bättre än den första versionen av den) så finns det en låt vid namn "The dynamo of volition" som är helt underbar enligt mig!

Diskutera på!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-29 14:29
föst versionen är ju bäst
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-06-30 23:47
Är du full på riktigt? demo versionen på Im yours är tusen gånger bättre än skiten han släppte nu, vem fan vill ha en reggea låtande skitlåt istället för en version där han visar hur bra röst han har.

Nej fy fan för nyversionen av im yours
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-07-07 17:04
vem vill ha en skitlåt
Samhället färgar inte längre av sig, vi färgar av oss.
Redaktionschef

2008-07-08 01:30
Nej fy fan för nyversionen av im yours

Ja, man tycker lite synd om dom som upptäcker låten först i denna nya version, för den har ju inte ens hälften så mycket känsla som originalet.

Har inte lyssnat på skivan än, men han har släppt bra saker tidigare alla fall.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2008-07-09 17:47
Håller med de flesta här, dvs att den första versionen är sååå mycket bättre än den nya.

Har bara hört "If it kills me" från nya skivan och den är grym! :)
kikk ass

2008-07-10 03:39
Har hört alla låtar på skivan, alla låtar håller faktiskt riktig hög klass. Hela skivan är riktigt skön, en sommarskiva typ.. Rätt glada låtar, har dock inte hört den första versionen av i'm yours, någon som kan hooka?

2008-07-10 05:34
kikk ass

2008-07-13 03:55
jason mraz är en god person men låtarna lägg av gå och lägg dig släng dig i väggen hip hop ska det vara softish....
jason mraz out
hiphop style in
nån som håller med mig.
skriv ja FÖR FAAAAN.
whoa hemsidan är bara så skön.

2008-07-13 03:58
och dom som säger att jasons första låt sög så kommer en nyare skittig jävla piss låt men ja säger inte det just nu iallafal.
whoa hemsidan är bara så skön.

2008-07-13 04:01
vem fan vill ha en reggea låtande skitlåt

Folk som konsumerar musik som de konsumerar glass. Med risk för att citera igen: "det ska va' reggae i sommar..."

Själv har jag varit extremt osugen på att höra mer av Mraz p.g.a. den versionen, men om övriga skivan låter markant annorlunda så kanske det kan vara en idé att testa?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda