I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Namnge "testbildslåten"!

Övrig musik - Rock, pop & annat

2008-05-08 03:14

Namnge "testbildslåten"!

Hej,

SVT spelar ofta klassisk musik när de visar testbilden och varje gång jag zappar förbi så brukar de spela en lugn piano-melodi, väldigt välkänd, men jag kommer aldrig på vad den heter eller vem kompositören är och det är sjukt störande. Någon nattuggla som är bevandrad i klassisk musik som vet vilken låt jag menar och kan hjälpa mig? Help! *Chappelle-röst*

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-08 15:23
fråga svt istället?

Ring Tittarservice
08-784 20 00

Varje dag: 14-19

Övriga ärenden:
SVT:s växel 08-784 00 00
Öppen dygnet runt

Prorsum! Pro rege et patria!<br>

2008-05-08 18:08
Du di du du duu duu duu di duu......

helt ljuvlig
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2008-05-09 13:20

Väte P0: Tack! Bra att det är öppet dygnet runt, kan jag ringa nästa gång den spelas. :P

kallemio: Haha ja så går den precis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 13:44

Yaaay jag lyckades hitta den på egen hand, det är Erik Satie, Gymnopédie No. 1.

2008-05-09 22:41
Åh tack! Den är ju underbar! blir genast att sätta sig vid pianot nu, när jag vet hur den går ordentligt. Thanx