I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kenta - Just idag remix

Övrig musik - Rock, pop & annat

2008-04-29 18:23

Kenta - Just idag remix

Är det någon som känner till en remix eller mer fartig version av den låten? Ska nämligen ha den på studentflaket och en "svängig version" vore kanske mer passande.

I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2008-04-29 18:24
Pumpa orginalet för helvete! freeze time.
oh no he didn´t!

2008-04-29 19:30
Kenta <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-29 21:50
vore soft med en remix! men orginalet är sjukt bra
Du är ett lat stycke mat!

2008-05-02 13:10
varför ska man förstöra bra musik?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-05-02 13:29

därför att det är lämpligare på ett flak.

I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)

2008-05-02 13:42
om en låt inte är lämplig att ha på ett flak så ska du väll inte ha den överhuvudtaget...

föööörstööör inte vår musik era jävla remixtechno nördar

2008-05-02 13:52

jag får väl spela vilken remixad jävla hypad tysk hardtrance version av låten jag vill.
det är just därför jag ber om tips på andra versioner. Vill du diskutera technoremixar av låtar kan du göra det i en annan tråd. Jag ber om tips i den här tråden.

så om du inte har något att tillföra tråden, som t.ex. tips på remixer så kan du ta och sluta skriva för du tillför inte något precis. tack

2008-05-02 13:58
Det finns inte, ingen vill besudla låten med något sånt.
 DIF!

2008-05-02 14:04

nej, jag förstår att låten är jävligt tung och gudomlig i sin renaste form, d.v.s. originalet. MEN...finns det någon annan version på den?

2008-05-02 15:02
Det roliga är att folk verkar ta illa upp på riktigt för att du frågar om det finns..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-03 10:30
Snälla ge mig en houseremix med nån svensk-italienare. Det vore något..

2008-05-03 20:57
remix på kenta? fy fan, det går ju bara inte!

2008-05-04 10:17
så kul att folk tar illa upp som dumboleifi P18 sa!
Du är ett lat stycke mat!

2008-05-04 11:06
det är kanske för att ni inte förstår grejjen???

KENTA!

2008-05-04 13:52
Scientist och Åkersberga - Läs om och gör rätt:

Daterat:
08-05-02 14:04

nej, jag förstår att låten är jävligt tung och gudomlig i sin renaste form, d.v.s. originalet. MEN...finns det någon annan version på den?