Era "guilty pleasures"!
Alla har vi något som vi smyggillar mot bättre vetande och som vi helst håller tyst om inför andra av ett eller annat skäl. SÅ dags för folk att vara lite modiga och erkänna, lätta på er skamfyllda börda! Mina är följande: Kylie Minogue - I should be so lucky, Can't get you out of my head, I believe September - Cry for you, Can't get over Alice Deejay - Back in my life Wiz Khalifa - Say Yeah Bryan Adams - Everything I do (I do it for you) Justin Timberlake - Lovestoned
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Metallica - Nothing else matters :S
^ Smart sagt.
Jag håller inte tyst om det jag borde skämmas över. Istället hävdar jag att det är riktigt bra musik och att folk inte fattat det ännu. men jag är skyldig till: Billy Idol: White Wedding, Dancing with Myself Aerosmith: Get a Grip skivan Dead or Alive: You spin me around Orup: Regn hos mig, som min sambo har fört över på mig. Covers, jag älskar covers. 80tals grejer med en schysst trummaskin, att trummaskiner är det bästa som finns.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
mariah carey - all i want for christmas is you
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skäms inte för någon musik jag lyssnar på men dessa brukar få folk att lyfta på ögonbrynen: Daniel Bedingfield - If You're Not The One Justin Timberlake - Cry Me A River Blink182 - Stay Together for the Kids The Offspring - The Kids Aren't Alright ...är vad jag kom på på rak arm. I princip bara grejer jag spelat live trots att jag inte är ett stort fan av det...
•pave paradise•
hehe, blir lite som skämslåten på luuks tvprogram, min skämslåt är helt klart Sinead O'Connor - Nothing Compares to You :)
i should be so lucket är alldeles för bra för att skämmas för att gilla. det närmaste jag kan komma skam är paula abdul - forever your girl och r.kelly - ignition remix. fast dom faller nog också i kategorin för bra för att skämmas för att gilla
Idag hörde jag Bed Of Roses med.. Bon Jovi? Har den fortfarande på hjärnan.
<br>
Regn hos mig är ju grym!
jagvillocksåhaenblog.com
David Gray's "White Ladder"-album. 2 FerryCorsten-remixar; "Kathy's Song" och "Why Does My Heart" (den sista är ett riktigt dubbelfel, FärjeSkorsten + Måby) Arvingarna's "Eloise" (fast det handlar nog mest om de fantastiska lyricsen; "Jag är som en boll i ett flipperspel" och upplägget, naturligtvis har jag gjort en 8bitremix så jag inte blir ertappad med originalet) Min eurotechnosamling som täcker i stort sett allt utav värde mellan 89->98. Det är ju trots allt 90talets Nu Romantics till en dansant rytm. Även där bör man analysera texterna. Finsk 90talsdödsmetall, gärna i kombination med att systematiskt tömma sprayburkar. Shampoo som har nämnts tidigare; "We're going downtown on the escalator - we're blonde haired teenage terminators". Bratmobile. Eller ja, de är ju bra så de kanske inte platsar på listan. A+ för att spela på gitarrer som andra spelar på bas. Wumpscut. Rudi är ett miffo men han har en del älskvärda låtar och samples. "Es war einmal ein leichtgläubiges Volk das glaubte an den Weihnachtsmann - aber der Weihnachtsmann war in wirklichkeit der Gasmann" <- Rudi WTF!
haha jag gillar den där stureplansdängan "Deschante" tror jag den heter..
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Richard Marx - Hazard N'sync - This i promise you. Tror Richard Marx ligger bakom den låten med, så det e la nåt med den snubben Dixie Chicks - Not ready to make nice. Pampig. My chemical romance - Helena Take That - Pray. Syrran var stort fan när vi var små, hjärntvätt i unga år kanske? skyller på det i alla fall.
New Zealand Why not?
Midas Visst är den! men man får inga credd poäng av att lyssna på Orup Jag kom på att jag gillar Poison-"Talk Dirty to Me"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola, Äh! Orup spelade ju på Popdakar så lite häftigt måste det väl vara att lyssna på honom då? :)
jagvillocksåhaenblog.com
all eurotechno. men det är egentligen inte skämmigt. nu är det mest kult. samma med ronny & ragge!
Enola: Ja, Billy Idol är också en "guilty pleasure", men jag brukar försvara att jag gillar de låtar jag gillar med honom och att folk "underskattar" honom och "inte vet bättre"!
It's a nice day for a...white wedding...
•pave paradise•
lhabia: Haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hahahaha...Miley Cyrus...hahahaha...vad gulligt :D
•pave paradise•
Hey! White Wedding äger ju! om den spelades när jag var ute och lite på lyset skulle jag skrika och dansa som om det inte fanns någon morgondag.
Haha...I've done that..
•pave paradise•
Har du fått höra "white wedding ute"? jag går på helt fel klubbar...
Det har jag gjort, ja! Var lite konstigt, men jag gillade det och fick sjunga med en annan gång när ett coverband spelade.
•pave paradise•
jag gillar han RMK, whoa rapparen, och det är helt sjukt, men jag gillar de annars säger jag det inte högt men ja gillar även raymond & maria
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Chris De Burgh - Lady In Red Hanson - Mmmbop Tillkommer säkert mer, fast jag vet inte om Lady in red klassas som något jag skulle ha svårt att erkänna att jag älskar för det är en helt fantastisk låt.
haha, det är nog mer kompisar som skäms över att jag gillar vissa låtar än jag själv. det dom brukar reagera på är alcazar, det mesta med dom är bra a-teens- floor filler
Fy fan va häftigt, nästan läskigt " Jag tycker du är fin.. "
Can't break necks in boxes
nää skäms ni över att ni gillar Billy Idol? han e på min topp 3 över mina favoritartister, Joe Strummer, Lou Reed & Billy Idol, det e mina 3 kärlekar :) jag brukar aldrig skämmas över nån musik jag gillar, det skulle isåfall vara Justin Timberlake som inte riktigt passar in med min övriga musiksmak. och att jag var ett gigantiskt Take That fan när jag var 13-14, och att jag var ett ännu större Five fan, och gick på deras konsert i Sthlm när jag var 20 år gammal... det kanske e lite pinsamt... haha
Wisdom is wonder
whosa
nej nej nej, skäms inte, dolly e fantastiskt..
NASHVILLE!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Dolly är INGET att skämmas över, Dollywood here I come!
White Wedding var min favoritlåt när jag gick på dagis. En dag hade vi inbrott i bilen och det enda som försvann var det Billy-bandet. Allt annat inklusive en miljard andra band var kvar och sen dess har jag vart på en linjär rutt mot att förinta hela världen.
Enda gången man skämdes över Billy var i samband med Cyberpunkskivan, främst turnéoutfiten och håret. WTF Billy..
amfetaminpsykos: Antar att det var då du fällde en tår, ställde dig upp, torkade bort tårarna och väste "detta är inte slut...jag ska hämnas på världen för det här...och jag slutar aldrig"?
•pave paradise•
jag ska dansa som fan till White Wedding när jag gifter mig, det har jag vetat i många år.. :D
Wisdom is wonder
vaniljj: Haha ja, fan va bra, hoppas jag blir bjuden! :P
lhabia Nejnej, jag stod ute på ett fält med en hård look på ansiktet, stirrandes in i solan - sedan föll jag till mina knän och knöt min näve, skickade upp den mot skyn och proklamerade "Totaaaale vernichtuuung!".
The Beatles - Maxwell's Silver Hammer Till och med Paul McCartney tyckte att den var töntig. Ändå har jag fastnat för den.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
grim reaper - see you in hell
amfetaminpsykos: Haha...men kom igen, erkänn nu. ;)
•pave paradise•
Columbus med pontus och amerikanarna
Jag är en tviiiiivelaktig figur
amfetaminpsykos : så du skäms inte över hans julskiva?
Billy Idol är väll inget guilty pleasure? Billy Idol e ju fan ruskigt bra. Jag gillar Per Gessle - Varmt Igen som fan. Sen Black Eyed Peas - Pump It är också en av mina skamlåtar i biblioteket.
Anima Sola
hallifax P62 haha där snackar vi låt.. godmorgon columbus förlååt att jag e seen.. hade helt glömt bort att den låten existerade
Enola Nej, julskivor är det bästa som finns.