Bästa låtarna genom tiderna
måste hitta låtar att ladda ner men har glömt bort de som va bra en gång i tiden bäst just nu är iaf lil wayne med pussy money weed, vilken är eran favorit?
Just nu: Versailles - zombie
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Konsertbesökare
2008-04-11 00:04
Immortal Technique - Leaving the past Det är en personlig favorit, alla katergorier.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Skivsamlare
2008-04-11 17:35
Några Personliga Favoriter: Aesop Rock - Daylight Justice - Waters of Nazareth Portishead - Glory Box Josh Martinez - Time Alone Common - Be Dead Prez - Hip hop Fatboy Slim - Gangster Trippin Millencolin - Lozin' Must
Bruce Springsteen-Jungleland
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
arthur russell - a little lost och och efter den belle and sebastian - i'm a cuckoo
Pink Floyd - Comfortably Numb
I tego arcana dei!
Serj Tankian's hela album, Elect the dead är just nu en favorit.
Rock is not dead!
Eksem P25 Bästa versionen av den är från Winterland i december '78
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Har jag inte hört, vart kan man höra den?
Skulle inte hålla med att något (nästan) som nämnts i tråden ens är värdigt att falla under topicen. Kort och gott: Led Zeppelin - Going To California funkar alltid. Radiohead - Paranoid Android likaså. Rage Against The Machine - Snakecharmer är så nära Led Zeppelin i modern tappning som man kan komma. Beatles - Because bara för att. Elliott Smith - Angeles seglar ännu högt. osv. Men Lil' Wayne är bättre.
•pave paradise•
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
The Animals - House of the rising sun Eric Clapton - Layla Ben E King - Stand By Me Sister Nancy - Put A Roof Over Your Head Das Efx - Baknaffek Onyx - Walk in New York Millencolin - Mr Clean Jedi Mind Tricks ft Outerspace - I Against I Jedi Mind Tricks - Blood In Blood Out and so on.. u name it
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Method actor - look in to my eyes Pink floyd - wish you where here Elton john - tiny dancer och rocket man thw who - baba o´riley
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Jimi Hendrix - Little Wing Jimi Hendrix - All Along The Watchtower Bob Dylan - Positively 4th Street Bob Dylan - Ballad Of A Thin Man Against Me! - Walking Is Still Honest Television - Marquee Moon Rolling Stones - Sympathy For The Devil Buck 65 - Roses And Bluejays The Lawrence Arms - Turnstiles och massa annat.. hatar såna här listor.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Bob Dylan - Like a Rolling Stone Cornelis Vreeswijk - Balladen om Herr Fredrik Åkare och den söta Fröken Cecilia Lind Cornelis Vreeswijk - Grimasch om Morgonen Måste ha hört de låtarna hundratals gånger men de är fan lika bra varje gång man hör dem.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Kan man säga EN enda låt man anser vara den bästa någonsin alla kategorier har man lyssnat på alldeles för lite musik. Finns gott om gudomlig musik hur som haver, några personliga favoriter är som följer: Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Pink Floyd - Echoes Journey - Mystery Mountain Journey - Of a Lifetime Pink Floyd - Comfortably Numb The Doors - The End The Who - Baba O'Riley Journey - Topaz Pink Floyd - Set The Controls For The Hear Of The Sun Khan - Mixed Up Man Of The Mountains Emerson, Lake & Palmer - Karn Evil 9 (Suite) Rush - Overture/The Temples of Syrinx/Discovery/Presentation/Oracle - The Dream/Soliloquy/Grand Finale Stephen Stills/Manassas - The Treasure (Take One) Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes Crosby, Stils, Nash & Young - Carry On Pink Floyd - See Emily Play Smashing Pumpkins - Hummer Joe Satriani - If I Could Fly Arzachel - Queen St. Gang Porcupine Tree - Voyage 34 Jimi Hendrix - 1983... A Merman I Should Turn To Bee Jimi Hendrix - Moon, Turn The Tides... Gently Gently Away Nektar - Journey To the Centre of the Eye Sen finns det så mycket mer, men det var vad som ramlade in i mitt huvud just nu.
Look with your own eyes - See with your own mind
Porcupine Tree - Always Never (tillägg)
Har nyligen upptäckt hur bra Alice Cooper-"I'm Eighteen" är. Några andra favoriterthe Adverts-"I Surrender" Bauhaus-"Hollow Hills" Manic Street Preachers-"Motorcycle Emptiness" Keith Courvale-"Trapped Love" Otis Redding-"These Arms of Mine" Sparks-"Never Turn Your Back on Mother Earth"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Libertines - Death on the stairs Otis Redding - Sittin on the dock (of a bay) Kasabian - Club Foot Mos Def - Got Damien Rice - Older chests Dizzee Rascal - Sittin' here Babyshambles - Albion Oasis - Live forever
The Streets - Blinded by the lights
Guns n' Roses - Nightrain
Nas - N.Y state of mind Är låtar jag har svårt att tröttna på, eller kan inte tröttna på.
New Zealand Why not?
Led Zeppelin - Since I've Been Loving You. Är nog nu när jag tänker efter en värdig kandidat till titeln.
•pave paradise•
Vad fan, har det blivit olagligt att nämna nationalsången nu? Den är ju asbra + att det är en särskilt känsla i att höra den vid särskilda tillfällen, förknippar den med högtidliga firanden. Andra sånger bleknar efter några år.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
__virre__ X0 Jag känner ingenting när jag hör nationalsången.
Jag känner mig fri och och får en underbar känsla i hela kroppen när jag hör baba o´riley.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Baba O'Riley > Nationalsången ;) Led Zeppelin - Dazed And Confused (valfri liveversion på minst 26 minuter)
lil wayne med pussy money weed - Låter som en djup, intellektuell låt om vad som egentligen betyder något här i livet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Kan man säga EN enda låt man anser vara den bästa någonsin alla kategorier har man lyssnat på alldeles för lite musik." Jag ser det så här, att först kan man välja en favorit, för att man inte har hört så mycket; sen har man hört för mycket för att hitta bara en enda favorit; men sedan har man återigen hört så mycket att man hittat Låten, den där som står över allt annat, vars värde inte kan ruckas på oavsett hur många skivor man köper i veckan.
Townes Van Zandt - Nothin eller Built to spill - I would hurt a fly
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
En del favoritlåtar: Primal Scream - Keep your dreams, Medication REM feat Patti Smith - E-bow the letter, Orange crush The Verve - The drugs don't work, Sonnet Elvis Presley - Early morning rain Roy Orbison - Only the lonely, In dreams Buddy Holly - Rave on, Maybe baby Arzachel- Queen St Gang, Azathoth, ja hela goodamn skivan! Pink Floyd - See Emily play, Us & them, Set the controls for the heart of the sun The Kinks - Tired of waiting for you, Really got me The Who - Won't get fooled again, My generation Stone Roses - Elephant stone, She bangs the drums, Shoot you down, I wanna be adored Led Zeppelin - Your time is gonna come, Going to California, nKashmir, When the levee breaks The Doors - The End, Hyacinth house, Unknown soldier And the list goes on!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bob Dylan - Ballad of a thin man Bob Dylan - I Want You Bob Dylan - Idiot Wind Velvet Undreground - Heroin
Donovan - Get Thy Bearings
Om jag nu inte ska utgå från mig själv och mina personliga kopplingar till mina favorter. Om jag ska försöka var opartisk då kan jag nog också skriva under på Led Zeppelin-"Since I've Been Loving You" (eller någon annan Zeppelin låt, dom har nog iaf gjort den mest kompletta skiva någonsin Led Zeppelin IV)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Bruce Springsteen - Thunder Road Bruce Springsteen - Youngstown Beatles - A Day in the Life
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
born to run plattan måste nog vara den bästa någonsin
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Drudkh - False Dawn Det är i alla fall den låt som jag lyssnat på flest gånger, trots en speltid på över 15 minuter.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Somewhere over the rainbow-Israel kamakawiwo ole´ Heart of gold- Neil Young wish you where - Pink Floyd Tiny dancer- Elton John November rain - Guns N´Roses Triumph - Wu tang clan Sommarkort - Cornelis W The scientist - Coldplay Always you - sophie Zelmani Jag vet attnär jag har skickat så kommer jag att komma på 10 till som är sjukt bra
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Ardis - Shotgun inte den som e bäst men den som e en av dom bästa.
oh no he didn´t!
Ingen speciell rangordning: Counting Crows - Anna Begins (helst "Across A Wire" live versionen) The Verve - Lucky Man The Who - Baba O'riley The Clash - This Is England Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love Oasis - Wonderwall Led Zeppelin - Stairway To Heaven Journey - Of A Lifetime, Don't Stop Believing Radiohead - Karma Police R.E.M. - Losing My Religion Nas - Memory Lane Snoop Doggy Dogg - Who Am I (What's My Name) Bob Marley - Jamming Art Garfunkle - All I Know Jeff Buckley - Last Goodbye Porcupine Tree - Russia On Ice Pixies - Where Is My Mind Svårt att bestämma mig för en speciell låt.....
Bob Dylan - Sad eyed lady of the lowlands The Streets - Blinded by the lights Daniel Johnston - Devil town The Tough Alliance - Silly crimes Nirvana - About a girl är de fem bästa låtarna enligt mig.
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Cheb Khaled - Aicha eller Bob Marley - No Woman No cry. Finns ju så otroligt mycket svinbra låtar, men dom här två kan jag lyssna på hur många gånger som helst o bara tycka att det e bättre o bättre. Andrea Bucelli(?) är också helt fantastisk.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Magnus Lindberg - Dina Bruna Ögons Man är sveriges genom tiderna hetaste lovesong.
oh no he didn´t!