Vad är det som meatloaf egentligen inte skulle göra för kärlek?
Den stora frågan som har gnagt mig otroligt länge, tacksam för svar!
Sluta göra musik, gå ner i vikt och sluta kalla sig för köttfärslimpa. Nä, jag vet inte, bra fråga dock!
mycket mycket bra fråga skulle jag vilja säga!
Har själv undrat nu mycket mycket länge.
Lika stor musikkulturell fråga som vem Carly Simons "Youre so vain" handlar om. Det är mycket möjligt att vi aldrig får veta, Mona Lisa syndromet.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
haha, alla musiker borde ta det till sig och lämna "cliffhangers" i sina låttexter.. garanterad succé! :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Gud, den dar laten har jag pa min dator.. Om gruppsex fanns pa tidigt nittiotal eller nar laten nu ar gjord, sa tror jag att det ar det! Eller att doda hennes make. Eller att sluta gora powerballads? Fan, jag hade ju hoppats att nagon av er skulle ha svaret, har ocksa undrat lange! Jag klappar for Meatloaf, bade nyskapande och forvirrande.
<br>
After a while you'll forget everything It was a brief interlude and a midsummer night's fling And you'll see that it's time to move on I won't do that! No I won't do that! I know the territory, I've been around It'll all turn to dust and we'll all fall down And sooner or later, you'll be screwing around I won't do that! No I won't do that! Anything for love, oh I would do anything for love I would do anything for love, but I won't do that, no I won't do that
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
.. och för att förtydliga så framgår det i varje vers vad "det" är.
wikipedia
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Toastare
2008-03-13 14:24
ja, det var nog den mest korkade fråga... har ni inte lyssnat på låten, han gör allt för kärleken utan att gå vidare, knulla runt etc.. Nummer två som var korkat i den här tråden var "om gruppsex fanns på 90-talet"... hmm
Jag skyller allt på Emma!
Ja, alla vet väl att det var vår generation som uppfann gangbangs.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Toastare
2008-03-13 14:29
exakt... 70-talisterna kom med böghögen på sent 70-tal och vi tidiga 80-talister drog då till med gangbangs i kapprummet!
Oj Bounty, blev det svart att hanga med nar det fattades en smiley? Det var inte sa seriost skrivet, men jag ska tanka pa dig nasta gang jag ar ironisk. Hur som helst, det hela ar ju ganska snurrigt, ar det manga som brukar knulla runt och ga vidare for karlekens skull? I would do anything for love but i won't do that. Na, tack sa mycket, alskling!
<br>
Det är helt otroligt att någon som
BountyBoo F28 kan vara admin när hon kallar medlemmars frågor korkade.
Det här är väl ett forum där man i princip får ventilera vad man vill, och den här frågan var faktiskt harmlös jämfört med många andra jag sett.
Det är helt otroligt att någon som BountyBoo F28 kan vara admin när hon kallar medlemmars frågor korkade. Det här är väl ett forum där man i princip får ventilera vad man vill , och den här frågan var faktiskt harmlös jämfört med många andra jag sett. Så man får ventilera saker... så länge man inte är admin?
Look with your own eyes - See with your own mind
Toastare
2008-03-25 02:28
_Rookie, jag kanske också var ironiskt. Svårt att vara allvarlig när man skriver om Meatloaf. bangolof, som sagt jag är mänsklig och det var inte meningen att trampa dig på tårna när vi dansar tryckare till meatloaf. Men ibland behöver man bara lyssna på texten och inte bara refränge så klickar allt.
PenDragon, Det är klart man får men du måste förstå vart jag vill komma. Som admin är man en person som representerar sidan och om man nu vill skriva i en tråd så kan man välja sina ord försiktigare med tanke på det. Bountyboo, Jag vill först be om ursäkt för det jag skrev tidigare, det var aldrig min avsikt att ifrågasätta din adminposition, jag hade en kass dag och brukar inte vara så lättstött. Jag har läst texten och hört låten men det känns inte helt rätt, det känns som låten var inne på ett helt annat spår än just det som finns i texten. Det jag vill komma fram till är att jag vill se om någon har nån annan teori. Jag var helt enkelt ute efter spekulationer.
Är inte det knasigaste med låten att kvinnan på singelomslaget kramar en.. sol? skitstor glödlampa? kanelbulle? Undrar även om hon har lakanet knutet som en cape och är spritt språngande under. Det vore najs.
Göteborg på låtsas.
hobbs P23 Tänk om det där är en bild på Meatloaf? Då hade jag skrattat.
Sannerligen bra frågeställning, för övrigt.
I tego arcana dei!
hobbs - klart hon är spritt språngandes under - jag ser ingen BH bh och ser du nån troskant? :) Frågan är dock om hon är så frisk om hon tror att den där "Naked Supergirl som kramar en självlysande kanelbulle"-looken inte kommer få lite underliga blickar ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Oh, just ja, ang. orginalfrågeställningen så: det är ju inte garanterat att översättningen av "screwing around" ska vara "knulla runt" utan det kan ju röra sig om att "vara oseriös" kring deras förhållande också :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
videon borde vara att meatloaf knallar runt och pekar på saker han inte vill sätta på. "i wont do THAT" och pekar på en tomburk "i wont do THAT" och pekar på maud olofsson osv
http://www.kommandot.se/wp/
Mabande P31 Du kan ju omöjligt se om hon har trosor eller inte. Eller string för den delen.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Jag undrar mest om raden "Some days I just pray to the God of Sex and Drums and Rock 'N' Roll" Han har alltid varit badass den där meatloaf.
when I play doctor, I play to win
jaquil - String är möjligt, men så hudnära det där lakanet ligger så hade en vanlig troskant synts :) 10-4, over...
Han vill ju såklart inte göra det med kanelbullen hon ligger och kramar förstår ni väll.
Can't break necks in boxes