I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-03-08 01:29

Björn Afzelius

Eftersom "övrig musik" forumet bara verkar vara till för att folk ska få veta vilken låt det är i diverse reklamer och dyl så tänkte jag nu ändra lite på det...


Jag förundras av att Björn orkar vara så fruktansvärt solidarisk och medmänsklig hela tiden och i allt han gör, han är verkligen genuint human, bara det är värt en applåd.

Att sen ha fått stå i skuggan av Wiehe i början av sin karriär kan inte ha varit lätt, men när han väl började skriva så fick han ändå aldrig det erkännandet som han förtjänade i Sverige, kan ha varit för att hans bästa alster släpptes på 80talet och då var det ju inte så inne solidaritet.

näe, björn är en av de största textförfattare vi har haft i detta landet,men det har den svenska journalistkåren inte förstått (vilket dom gjort i våra grannländer),  hans progglåtar är klockrena, inte bara massa tjaffs om revolution och knutna nävar...

näe fy fan, jag ryser bara jag tänker på det..

topp 3, utan ordning

Odysseus
Medan Bomberna faller
Europa

det blir inte bättre än så vänner..vilka är era favoriter

Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här