I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nine Inch Nails - Ghosts I-IV

Övrig musik - Rock, pop & annat

2008-03-03 23:27

Nine Inch Nails - Ghosts I-IV

NIN's nya album! Ett album som är gjort på 10veckor under hösten av Trent Reznor och det är endast instrumentalt. Riktigt soft att sitta och lyssna på vid datorn, på bussen eller på jobb osv. Ni kan lyssna på låtar från albumet på http://ghosts.nin.com och även få tanka Ghosts 1 volymen gratis från sidan.

För er som redan är NIN fan, ni kommer älska det :D Gjorde jag iaf. För er som aldrig hört det är det nog en bra introduktions platta för att höra hur deras sound är.  För er som vill höra mer av NIN rekommenderar jag albumet The Fragile.

Peace out!

Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
Sångare

2008-03-03 23:29

Känns det som förra plattan? Där Trent verkade ha fått någon slags åldersnoja.

Jag håller tummarna för att det liknas mer vid de äldre skivorna.

2008-03-04 00:35
Enligt mig liknas det inte så mycket vid någon skiva han gjort tidigare direkt. Detta album är helt instrumentalt. Även om han gjort instrumentala låtar innan så är de här låtarna väldigt annorlunda jämfört de tidigare. Isåfall remix-albumet Still fast utan lyrics och lite hårdare och mer annorlunda ljud än han användt innan.

2008-03-04 10:44
Trent är gud.
skriv kort, helst inte alls

2008-03-04 16:02
Rez for Prez!

2008-03-12 23:28
Helt perfekt med instrumentalt. Tycker att Ghosts I-IV är hur bra som helst! Han vet verkligen hur man gör musik.

2008-03-14 22:39
Har inte riktigt tagit mig tid att lyssna igenom den grundligt ännu, men det lilla jag hört verkar mycket lovande.

Sen fattar jag inte varför många är så anti Year Zero? Tyckte den var riktigt bra. En av de bästa skivorna jag äger. Säger inte att den är bättre än föregångarna, men absolut inte sämre.

Och verkligen, NIN är toppen på musikvärlden.
I'm drinking the water. So should you.

2008-03-15 02:08
$1,619,420 USD.

Så mycket tjänade NIN på Ghosts I-IV. Och dåligt var det inte heller, musikmässigt.
•pave paradise•

2008-03-16 04:40
Ihabia,

Tjänade? :P Folk som fortfarande köper skivan väl?

Teller,

Håller med dig Year Zero är riktigt bra, Fragile är bäst dock :D

2008-03-16 16:13
Skrev fel, så mycket tjänade de första veckan.
•pave paradise•

2008-03-24 18:36
Dom sålde väl exklusiva versioner av nya skivan för 300$ så det är inte så konstigt att dom tjänar mycket på den.

Jag håller ocks¨å med om att Year Zero är jättebra, det tog dock ett tag innan jag tyckte det. Först funderade jag mest på vad han hade gjort.

2008-03-24 19:21
Himla bra grejer, lyssnar just nu. Vad var speciellt med den "exklusiva" versionen?

Adjöken
12.

2008-03-24 23:29
•pave paradise•