Låtar laddade med känslor
Vilka låtar får er att bli sådär lite extra sentimentala? Mina två för tillfället är: Kate Nash - Nicest Thing Laleh - Hide away
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
the Adverts-"I Surrender" Hefner-"Repression Song" den sistnämnda kan jag inte sjunga med i utan att det klumpas i halsen..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Imperiet - Saker som hon gör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Joy Division - She's Lost Control
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Joy Division - Atmosphere
Joy Division - Transmission
New Order - Ceremony
Världens bästa musik.
Ångest.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
kashmir - meplomene Jag hatar den låten den gör så jävla ont.
Antony and the Johnsons - Cripple and Starfish
The Kinks - Waterloo SunsetKhonnor - Man from the anthill Hidden Cameras - A miracle
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
The Wallflowers - From the bottom of my heart
Babyshambles - Lost art of murder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daniel johnston - true love will find you in the end my bloody valentine - sometimes bonnie prince billy - i see a darkness
Eminem - Shake That Ass
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
lundell-två blå ögon kaah-innan du går totta näslund-johanna och den blå ambulansen fy fan va vackert...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
the verve - the drugs dont work
Procreate, receive compensation.
Producent
2007-11-15 23:16
Mary J. Blige-Be Happy
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Feeling Good med Nina Simone
oh hide away är självklar för mig också! börjar nästan lipa av den!
Producent
2007-11-17 20:30
Titiyo-Commin Home
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Bad Astronaut - San Francisco Serenade Sigur Rós - Untitled #8 Iron & Wine - Trapeze Swinger (recorded @ radio vienna)
•pave paradise•
Thåström - fan fan fan
HELSINGBORGS IF!
Against Me! - Thrash Unreal
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
The knife - heartbeats
Vet att "THe knife" inte skrivit denna. Men den e sjukt skön som dom gör den.
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
arj-som-fan: åh vad många bättre exempel än "Thrash Unreal" jag kan komma på med Against Me! Men hatten av till dig ändå :) "Tonight we're gonna give it 35%", "Beginning in an Ending" & "We did it all for Don" t ex.. hell yes!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Isobell Campell & Mark Lanegan - Black Mountain. Nick Cave & The Bad Seeds feat. PJ Harvey - Henry Lee.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
R Crawford-Street Life
-Alla Mynt Har Två Sidor-
Rikke: The Knife har visst skrivit Heartbeats. Jose gjorde en cover.
Noxudol: Grym sommarkänsla i den låten!
Jedi mind tricks - Shadow business. Texten i låten är grym och samtidigt äckligt sann.
Fuck me, I am weak
springsten P17
Okej, tack för upplysningen. Det hade jag ingen aning om=)
Vi är din mamma, vi är helvetets härskaror, Östersunds skyline vibrerar av vår närvaro.
KSMB - Bara ett minne :O
arthur russell - a little lost colin hay - i just dont think i'll ever get over you billy bragg - a new england avlanches - since i left you death cab for cutie - steadier footing chet baker - time after time life without buildings - sorrowed harcourt - something to live for
måste säga i princip allt med sigur ros. gåshud o sprutande tårar är ett vanligt faktum vid seriös lyssning av deras plattor.
Beach Boys - God only knows
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Sam Cooke - Change Gone Come