I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Serj Tankian - Elect the Dead

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-10-23 19:47

Serj Tankian - Elect the Dead

skivan släpps imorrn, men cdon var snälla nog att leverera den redan idag tillsammans med nya foo fighters som jag köpte åt tjejen.

har hunnit ge den en genomlyssning och är både glad och besviken över att det låter som de senaste soad-albumen. mer av det goda alltså, men hade kanske väntat mig något mer annorlunda som tar ut svängarna lite mer.

känner spontant att den är värd 3,5/5 men kan nog växa till 4/5 efter ett par lyssningar.

Saving Us är hur bra som helst!

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-10-23 21:21
Jag tycker att den är mer annorlunda SOAD än vad man hade kunnat förvänta sig. Jag är ganska nöjd, men han hade kunnat variera sina texter lite mer och inte tjata så mycket om krig och politik.
För övrigt så känns det jävligt skönt att kunna sitta och lyssna i lugn och ro på albumet utan att behöva oroa sig för att höra den där jävla gitarristens gnällröst måste jag säga :D
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2007-10-29 19:00
arj-som-fan
gitarristens gnällröst är ju bra :-)

Tankians skiva.. helt ok, men system of a down är bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-07 22:59
arj, kunde inte hålla med mer. Gitarristen drog ned dem hur
mycket som helst.

Sitter och lyssnar på Elect nu, hittills väldigt intressant.
Jag är överlycklig över att han släppt något nytt.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.