I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

riktigt jävla glad musik! [req]

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2007-09-19 10:27

riktigt jävla glad musik! [req]

ja som ni läser på rubriken så vill jag va exempel på riktigt jävla glad musik!
helst i stil med t.ex. the aquabats! och toy dolls.

droppa!

..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-09-19 14:50
En låt som jag blir glad av är USCB All-stars - Let's keep it on, maybe
Still in the bridge

2007-09-19 15:27
allt med the cat empire
when I play doctor, I play to win

2007-09-19 15:43
tack tack,
uscb allstars har jag sett live om jag inte missminner mig, men the cat empire har jag inte hört innan.. ska kollas upp.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-09-20 13:15
Gogol Bordello
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2007-09-20 13:56
Blondie är ju lite söta

2007-09-20 14:16
gogol bordello har jag redan, har sett dom live också..
blondie vetifan, inte riktigt det jag letar efter.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-09-20 14:35
Kungers då?
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2007-09-20 15:53
lipps inc- funkytown

hoho!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-20 20:32
Morning Musume
Hittade ingen PV till den, bara en live.

Kosaka Riyu - Love Shine!

Otsuka Ai - Happy Days



Det jag kommer på nu, men 3 bra låtar är det iallafall!
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2007-09-20 20:44
tackar tackar!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma