I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig fylla 3 gig med musik

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2007-08-30 19:25

Hjälp mig fylla 3 gig med musik

Har en skiva där jag tryckt in mina favoritlåtar och ni är det 3 gig kvar. vad ska jag fylla dessa med? jag är så dålig på att hitta nya låtar eftersom jag inte har tv och inte kan se mtv och se alla dessa nya stjärnskott osv.. Jag orkar heller inte söka random namn och tanka ner allt för det är ju knäppt.
jag vet vad jag gillar för typ av musik och vill gärna att ni hjälper mig hitta låtar inom den radien...

Jag gillar sköna röster, typ India Arie hon har skön röst även gamla sångerskan Sade. Sen gillar jag även sångfåglar som Mariah Carey och liknande. Sång är viktigt med andra ord. Men sen gillar jag inte musiken som MC sysslar med, smör och pop. jag gillar det här sköna RnB gunget eller hårdare, om det är en lugn låt eller ej kvittar. bara man kan känna låten ordentligt. Har lyssnat jättemycket på Cypress Hill.

Vad har ni att erbjuda?
Vet att det är luddigt förklarat kanske men nu vill jag hitta nya favoriter, börjar bli trött på dom gamla.

brb, mailing my eyes