Lite kritik Omslaget : Ganska snyggt, trots att det ser väldigt arrangerat ut. Påminner om nån gammal progg-LP jag har hemma :) En liten detalj som gärna kunde ändras är att flytta bandnamnet / titeln från rummets hörn till bildens nedre högra hörn (under gitarren, mellan bordsbenet och jackan).Sången : är för vek, om du tog i mer från tårna skulle det låta bättre och du skulle undvika att det lät falskt på de ljusare partierna. Jag vet inte om du siktar på att låta som Neil Young, men det är en skillnad i en "sprucken" röst och en som bara inte bär. Sen så kan uttalet tränas på lite mer. Sångmelodin i verserna på Looking for a love känns f.ö. väldigt lånad : / Bandet : känns som att de kan spela ganska bra. Inga direkta virtuoser, men det låter inte otajt och jag hör inga direkta fel. Trummorna kunde dock vara lite intressantare / varierade. Ni låter helt klart samspelta :) Låtbygget : är ganska traditionellt. Inga direkt oväntade arrangemang, partier eller gästinstrument. Funkar helt enkelt.I korthet : för att vara en demo så är "Bondegatan" okej, den visar på ambition och jag hoppas att gänget bakom den vågar satsa på att putsa till de delar som behövs putsas på :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda