I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-08-04 03:24

Stones i gbg!

Okej, hur många av er whoaiter såg Stones på Ullevi ikväll?
Jag i alla fall. Kan gissa att GP kommer ge dem en trea imon och klaga på olika grejer, men jag tyckte det var fett som fan.
Och underbart att se hur Keith lossnade mot slutet av kvällen. Mick Jagger som alltid i toppform.

Aja, skriv gärna om ni har nåt att säga om konserten!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-04 04:43
Synd att jag inte var där, hade så gjärna velat se toots and the maytals! Va dom bra eller?
Hasta La Victoria Siempre!

2007-08-05 00:47
Nämen låt tråden dö då era jävla emos...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-05 10:46
Gubbrock och Göteborg, jag är ledsen men så sexigt känns det faktiskt inte.

Men okej då, spelade de Monkey Man?

2007-08-05 20:07
Jag var där :D
det ägde ju som fan! Hann inte höra så mkt av toots, man fick stå i kö för att köpa t-shirts o sen för att komma till sin plats osv.
Jag tycker att stones var jävligt pigga. var orolig att keith skulle vara halvdöd på scen, iom att han inte klarat sina solon på andra konserter. men jag tycker han rockade som fan!

grymmast var ju sympathy for the devil, eld o grejer! shit va häftigt det var. att sådär gamla gubbar orkar spela o hålla igång sådär!

synd bara att publiken inte var så livlig som jag förväntat mig. trodde att typ alla skulle stå upp o klappa händerna o hoppa. som dom gör på alla konset-dvds :)

grym spelning iaf :)

2007-08-08 02:02
Princess_S F22

Fett!

synd bara att publiken inte var så livlig som jag förväntat mig.

- Nä, tanken som slog mej var hur extremt mycket piggare stones var än deras jämnåriga i publiken (vilket var rätt många)