I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiphopversion av Turn Around

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-07-29 17:37

Hiphopversion av Turn Around

Hallå.

Jag är på jakt efter en låt som jag hörde för någon dag sen, det är en hiphopversion av Bonnie Tylers "Turn Around". Pianoslingan och refrängen används, dock upspeedat. Rappen är engelsk.

Någon som har hört några såna versioner av låten? Kasta gärna upp ifall den finns nånstans att ladda ner/köpa också.

Tack på förhand.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-29 19:57
Jag sökte runt lite på soundclick och märkte att det finns ett gäng versioner av den låten, har dock inte hittat rätt än. Om jag ska gissa så tror jag det är en svensk rappare som rappar på engelska, dock inte 100% säker.

Såg i graffiti faq:en att Rash har gjort en låt som heter Turn Around, finns den låten ute nånstans så man kan lyssna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-30 00:03
syftar du på total eclipse of my heart eller
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-07-30 02:38
den heter Arabdalen - Bishar
Jag letar efter den också :P du kan ju slänga upp den här om du får tag i den! ;)

2007-07-30 07:21

tror att du söker L'alta - Turn Around

..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-07-30 16:58
intressant..

2007-07-30 23:48
Åkersberga, så heter den så klart, tackar!

Ska kika upp dom ni har tipsat om

2007-07-30 23:55
Doktor_Humor

Det va den! Underbart, tack så mycket!!