1. Hur mår du idag? Eminem - Mockingbird 2. Kommer du komma långt i livet? J.R. Writer Ft. Juelz Santana - Get use to this 3. Hur ser dina vänner på dig? Eminem - Marshall Mathers 4. Kommer du att gifta dig? Lupe Fiasco -Kick, Push II 5. Ditt livs themesong? Royce Da 5'9", Dj Premier, & Statik Selektah - We run detroit 6. Vad är ditt livshitoria? KingSize - Upp i denna mamma 7. Hur går skolan för dig? Chai - My life & My World 8. Hur kommer du komma fram i livet? Hinder - Lips of an Angel 9. Hur kommer morgondagen vara? Stefan - Vi kämpar 10. Det bästa med dina vänner? Frida Örn - Release Me 11. Vad finns i lager för nästa vecka? Kanye west - Stronger 12. Vilken sång beskriver dig mest? Blink 182 - Just about Done 13. Hur är det med ditt liv? Dizziee Rascal - You Can't tell me nuttin' 14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Eminem - Hailies Song 15. Hur ser världen på dig? Blink 182 - Lemmings 16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Redrama - A day at a time 17. Är dina föräldrar generösa mot dig? Blink 182 - Carousel 18. Har du en djup och mörk hemlighet? Ismen - Hemmafruberättelsen (HAHA) 19. Brukar folk fantisera om dig? Blink 182 - Does My breath smell? 20. Hur kan göra mig själv glad? Saian Supa crew - Hold up 21. Kommer jag någonsin ha barn? Peewee ft. Mackan - Fresh 22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Tim - Bless da crowed (Jumpstyle rmx) 23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? PM - Hater family 24. Vad är några tips till mig? The Game ft. Tyrese - Haterz 25. Hur kommer jag bli igenkänd? Juelz Santana - Clock work
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"