I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Låt från gårdagens Raj-Raj?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-07-04 15:31

Låt från gårdagens Raj-Raj?

Hörde en djäkligt svängig låt på det otroligt kassa programmet Raj-Raj på TV4 igår? Tror den gick när de satt en lapp på en herres rygg de intervjuade, där det stod något om reklamavbrott. Har för mig att det är en 60-talslåt, låter så iallafall, men efter att ha laddat ner 6 stycken skivor med flera hundra olika 60's-dängor, hittar jag den ändå inte. SÅ nu hoppas jag att någon vet vilken låt jag pratar om och helt enkelt vet vad den heter?

Intressepenisen hårdnar!

2007-07-04 15:33
mejla TV4.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-07-05 14:17
C'moon!
Intressepenisen hårdnar!
Hangaround

2007-07-09 23:52
jag vet exakt vilken låt det är, men det tänker jag aldrig berätta för dig för du säger att min bästis tv-program är dåligt.
http://matildaberggrens.blogg.se

2007-07-10 05:34
Nejdå, självklart skojade jag bara! Vad kan jag göra för att krusa dig så pass mycket att du berättar för mig?
Intressepenisen hårdnar!

2007-07-13 01:20
Haha programmet är så jävla dåligt!

Men kan du inte skriva lite av va du tyckte de sjöng i låten så hade det hjälpt :) Och om det var en tjej/kille som spela osv
CAMPIONI!

2007-07-13 11:16
Det är en tjej som sjunger, själva refrängen typ är väldigt stegrande, väldigt glad låt. Sen är det nån sjukt pipig synt som liksom går ner i tonerna där nånstans på typ 5 "slag" eller vad man säger, första är väldigt hög, sedan fyra små mindre som liksom springer neråt.

Gay-föklaring, men nån brukar känna igen iaf.
Intressepenisen hårdnar!

2007-07-13 11:17
Eller synt, det var väl el-orgel där på 60-talet.
Intressepenisen hårdnar!