I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trummis söker band

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-06-25 12:51

Trummis söker band

Trummis från Norrtälje söker band i Norrtälje-Stockholmstrakten.
Ingen speciell genre, allt som verkar bra/intressant helt enkelt.
Skriv pm, hej!

Jag finner inga svar, det finns inga svar!

2007-06-25 20:36
min bror försöker lära sig spela elgitarr. ni kan ju starta band :P han lyssnar mest på powermetal hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-25 21:38
Haha, det är lugnt. :) Tack ändå.

2007-06-26 10:35
pönk:

Jag och min polare (lirar bas, jag gitarr+piano+annat) har spelat i olika former i närmare 5 år nu och behöver en trummis. Han lutar mer åt det klassiska rockstuket med smärre inslag av nyare musik medan jag inriktar mig mer på att sålla ut det som är riktigt bra av den modernare musiken. Hårdare rock/alternativ rock är nog det som kommer bli det vi håller på med gissar jag på. Intresserad?
•pave paradise•

2007-06-26 10:37
Om det blir någonting av det hela kan ni väl langa upp en demolåt eller två i den här tråden? Skulle vara kul att höra :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-06-26 14:49
Ihabia: Okay. Jag hade tänkt mig någon form av pop/rock. Psykadeliskt och så, med inspiration från band som Beatles, The Byrds, The Doors, Pink Floyd, Beach Boys etc..

2007-06-26 22:45
jag vill lära mig spela bas i göteborg. total nybörjare. nån som vet vart man kan lära sig? behöver gå en lära-mig-kurs. självlärning är för svårt, jag e tondöv :P

sorry för offtopic :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-27 00:43
hej jag spelar gitarr och sjunger!
Jag vill cokså ha band!Q

2007-06-27 02:03
princess_s:

Vill du bara lära dig spela bas så ska du plocka upp en akustisk gitarr och börja plonka, ladda ner övningar och sedan lära dig ackord på gitarren också. Done.

Pönk:

Låter galant, du har mail.
•pave paradise•