Så sjukt kass den kvinnan är alltså! Hon har ingeting... inga bra låtar, she don't look good, she's not donating any blood eller säljer först Majblommor. Pinsam människa.
At the gates of Eternity...
siken babe
Motherfuckers make me miss Hammer, for real..
Inga bra låtar? Hennes skiva är det hon röker...crack!!!
I said nooo no noo
whoopzidoo
Alltså, om det är crackrökandet som gör att hon gör bra musik får hon gärna fortsätta för min del...men, hon ska ju inte behöva dö för det haha
Hpnotiq: Vad var det med hennes skiva som var så bra? She sucks man...
At the gates of Eternity...
Ja du...jag tror inte jag kan övertyga dig att den är bra om du inte tycker det, men enligt mig är det en av de bästa skivor som släppts i år, hands down...like 6:30
Hpnotiq - Så bara för att hon definitivt inte är fotogenisk (eller kan röra sig till rytmen ) är hon i behov av rehab? Märklig koppling... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Hon är duktig, har bra röst, älskade hennes "you know I'm know good" och även den andra versionen med Ghostface.
http://www.myspace.com/deadlykanha
hon är skön!
SKU - SKU - SKULASON!
Alla jag pratat med som såg henne på Hultsfred var eniga om att hon är i behov av rehab. Att titta på bilderna och låtsas som att hon inte har turned into a crackhead är som att stirra rakt in i solen och påstå att det inte svider i ögonen :P
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Allt jag ser på de bilderna är en osnygg brud, men å andra sidan så brukar jag inte hänga med crackheads hela dagarna, så jag är väl ingen expert... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Alkad absolut men crack, närå...Fatta själv att ha en kamera i ansiktet så fort man går ut, klart engelska pressen får många "skitbilder". Fast lite mer kött på bena skulle hon nog må bra av, ruskigt smal....
New Zealand Why not?
Producent
2007-06-21 12:30
Det är väl så där engelska tjejer ser ut.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Det är väl så där engelska tjejer ser ut. HAHAHA
http://www.myspace.com/deadlykanha
En komplett tandrad skulle ju inte vara helt dumt heller.
Still in the bridge
Andra bilden består av flera bilder, jämför bilden med henne förut och dom från nu...cocaine is a hell of a drug.
offtopic: nu slog det mig, hon är väldigt lik Janice i vänner..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Mabande Det är ett så vidrigt mansgriseri du sysslar med. Äckligt. Bara för att det kommer upp en ung talangfull sångerska så sätter du automatiskt hennes musik vid sidan och recenserar hennes utseende. Osnygg brud? Kom med nåt bättre, grabben.
Hpnotiq: Vad var det med hennes skiva som var så bra? She sucks man... Old school soul i ett moderniserat paket av sköna rytmer som flörtar med oss gamlingar vars förkärlek fortfarande är trummor med fräs i!
Hon är grym! Plus att jag tycker hon är het.
Fred mellan folk - Krig mellan klasser
Donny - Hur vore det att kolla kontexten? Det den här tråden startade med var hennes utseende. Hpnotiq påstår att hon ser ut som en crackpundare, medan jag säger att man inte automatiskt är körd på droger bara för att man inte är fotogenisk. Hennes utseende är definitivt inte vad som kallas "klassisk skönhet" och det är nog ett klart fåtal som (om de inte räknar in hennes "status") skulle kalla henne snygg. Säg gärna till om det är några fler problem, så kan jag förklara igen ;) Hpnotiq - Känns som att den största skillnaden är sminkning och 10 kilo, varav bägge lätt kan ordnas av ett stressigt popstjärneliv med lite kasst leverne. Behövs nog inte crack för det (men en skvallerhemsida typ den du länkade till kan nog hjälpa till). "Före"-bilden är den till höger på andra kollaget, antar jag? Tänk bort den och jämför de två på första länken med de övriga på andra länken. Hon är ruggigt mager, men det ger inte att hon går på crack. Jag tror nog dina polare skulle kunna klippa ihop liknande bildsekvenser med dig, bara de bemödade sig om att leta lite bland alla festbilder de senaste åren... 10-4, over...
Nu tänker jag inte spekulera i om hon använder sig av diverse droger eller ej, men en sak är saker, hon har ju blivit Grymt trist på scen sen hon blev "känd"..
Förut fanns det känsla, i både henne och låtarna när hon uppträdde, nu ser hon mest uttråkad, och jävligt ointresserad ut.. om det har med stress, kändisskap, eller droger orkar jag inte bry mig om, men Väldigt tråkigt är det.
Enda skillnanden är ju 10 - 15 kg o div tatueringar. det betyder väl fan inte crack, snarare hetsigt turneschema, dålig catering o långa efterfester..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
enola: ja eller hur det har jag alltid sagt dom e fett lika!
Haven't found a way to say Fuck You politely!
Jag hajjar inte, sådär ser jag ut på alla foton som finns på mig...
Amy har en bra låt, den med ghostface. Sedan är resten av skivan helt ok, väldigt p3 (behagligt att lyssna på som radiokanalen). Hur hon ser ut, ja.. kroppen och tänderna går ju inte att klaga på, det är ju inget hon kan göra åt. Sminket däremot, vafan!! Och kläderna!!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Mabande Du menar att du drogs med av den grabbiga stämningen och kunde inte låta bli att anmärka på hennes utseende? Menar du på allvar att det finns en definition av skönhet som inkluderar alla människors? Du är fortfarande en av de som bidrar till att utseendet hamnar i fokus för ett samtal om Amy. Det är löjligt att ta till sådana grepp mot kvinnliga artister så fort de sticker ut och är begåvade. Tänk efter, det händer jämt! Du som en man över 30 borde veta bättre och alla ni andra för den delen också!
Donny - I och med att just utseendet var fokus så för diskussionen så kommenterade jag det. För att upprepa mig en aning: om du kollar igen så var ju utgångspunkten för diskussionen att hon påstods se ut som en
crackpundare , en grupp människor som inte brukar se så vackra ut. Mitt svar var att även om hon inte är så snygg så ser hon inte ut som en
crackpundare .
Ja, det finns en definition av "klassisk skönhet" som är etablerad och även då det i mitt tycke finns många som klassas som vackra utan att passa in i den mallen så är Ms Winehouse (än en gång i mitt tycke) inte en av dem (i alla fall inte på de bilderna som länkades). Det finns även en definition av vad som uppfattas som snyggt / vackert av en kvalificerad majoritet av oss människor, men det är en annan diskussion (rörande bl.a. symmetri).
Om du vill ha en diskussion om hennes musik så är du välkommen att starta en sån. Denna tråd rör dock en analys om hennes utseende skulel bero av crackmissbruk eller inte.
Du är ganska underhållande faktiskt :)
10-4, over...
äh so what att hon knarkar å super som ett troll?? Vilka stora stjärnor har inte gjort det? Hon är grym! sköna låtar som attans!
tut!
MisguidedAngel - Om du gillar hennes musik kanske det är ett orosmoment att hon skulle göra en Hendrix, Morrisson, annan godtycklig ihjälknarkad stjärna? 10-4, over...
hon ser ut som skit, men kolla inte på ztv/mtv då? plattan är grym, väl producerad av mark ronson (bekräfta nån?) och hon har ett gammalt grymt sound som skulle må bättre av lite knaster. tydlig skräp live, men man kan inte få allt här i livet.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
MisguidedAngel - Om du gillar hennes musik kanske det är ett orosmoment att hon skulle göra en Hendrix, Morrisson, annan godtycklig ihjälknarkad stjärna? 10-4, over... I want my rock stars dead! I want them to fucking play with one hand and put a gun in their other fucking hand and go "I hope you enjoy the show!" (gun-fire noise) Yes! Yes! Play from your fucking heart! Hicks