Interpol
Jag gillar Evil så vad mer rekommenderar ni? Och ni behöver inte tipsa om Joy Division! (För dem lyssnar jag redan på... :))
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Här kan du ju kolla lite.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den länken funkade inte för mig. :P Och för att vara lite mer tydlig så söker jag Interpol-låtar och inte Interpol-liknande band (jag nämnde Joy Division ifall någon skulle få för sig att skriva "tycker du om Interpol så lyssna på Joy Division).
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Obstacle 1 men min favvo e Untitled, vilket är mörkare o långsammare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag köpte båda deras fullängdare idag faktiskt, försöker få lite kött på benen inför accelerator. det låter bra som fan även om sångaren är lite för osexig för att det ska bli en riktig favorit. skivorna är ju billiga så det är bara att knata ned på st eriksplan och haffa dom där typ.
skriv kort, helst inte alls
PDA, Leif Eriksson och Stella was a diver and she was always down är dängor.....
New Zealand Why not?
PDA har jag inte tröttnat en sekund på sedan jag först hörde den.
http://www.toptensomething.blogg.se
Ihabia: Inte sucka nu... And I thank you NOW instead!
nån som lyssnat på nya plattan? den ska ha läckt i sin helhet nu
Stella was a diver kan jag inte lyssna på för många gånger och PDA!
public pervert från antics plattan.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Checka in Editors , gruppen alltså.. lovar att du kommer älska doM!
nya skivan låter helt ok. samma gamla
vikktorius: Tack för tipset men jag typ hatar Editors! Deras musik känns tråkig och pretentiös och jag får intrycket av att sångaren är grinig Ian Curtis-wannabe utan humor och självdistans. Eller nåt sånt. :P
Editors är faktiskt bra, men känns ändå som en blek kopia av Interpol. Det faktum att jag ändå tycker Editors är rätt bra säger en del om hur jävla bra Interpol är!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
blek kopia av interpol...interpol är ju bara en blek kopia av joy division ;-)
Bra sagt Soulchild! Men Interpol är minst blek av dessa två, men sen så är ju Editors britter och alla vet ju hur bleka de är höhö (nej det var inte kul).
peppen börjar bli sjukt hög inför fredagen nu...ska rentav försöka vara hyfsat nykter
Åh jag vill också dem ju, dem och Modest Mouse. :(
köp endagsbiljett. eller tävla om biljetter i city.
Hur mkt kostar endagsbiljett? Spelar Interpol å Modest på samma dag och kan man köpa för just den dagen? Ska tävla i City då, tack!
interpol, modest mouse och tv on the radio spelar alla på fredagen. så för mig personligen är fredagen mäkta överlägsen lördagen...endagsbiljett kostar 520 om jag inte missminner mig.
vad tyckte du om mary onettes då
alovelysaga: inte hört dem ännu, men jag säger till när jag checkat in dem!
blek kopia av interpol...interpol är ju bara en blek kopia av joy division ;-)
kopia, ja, men blek? huuuuua!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
feeeeeett ikväll
dom var riktigt bra. spelade ett set på typ 15 låtar blandade friskt från alla album.
Jag ska se Interpol i Berlin i höst hade jag tänkt.
Körde dom mycket från TOTBL / Antics eller var det mest nytt?
Haha, det skrev du ju. Tar tillbaks frågan och nöjer mig med ett ha!
jag har väldigt svårt för Interpol, framförallt för att jag är långsint. Det var väl när dom var nykomlingar och gjorde en intervju i någon tidning (nöjesguiden?) där Interpol frågade om det var Radioheads "nya" som spelades. Det var det inte, utan New Orders-"Crystal" som redan hade något år på nacken. Obildade typer.....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
enola: Haha..underbar anledning :D
•pave paradise•
Enola: Deras ignorans äcklar mig.
jag finner detta som en fullokomligt legitim anledning för mig att hata dem. jag tycker att musiken är lite tråkig också..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
TOPP 10 INTERPOL.
01. Cmere
02. Untitled
03. Stella Was A Diver And Was Always Down
04. Evil
05. Obstacle 1
06. Slow Hands
07. Leif Erickson
08. Pioneer To The Falls
09. Take You On A Cruise
10. Roland
Lite orättvist mot låtarna på Our Love To Admire iom att dom inte hunnit växa riktigt ännu, men ex. Pioneer To The Falls har redan kvalat in på topp 10 och det finns potential för mer skulle jag tro!
Hmm. Den här listan är nog annorlunda om en vecka eller två. Men fan va bra dom är. INTERPOL!
Wooohooo!
17 november är man på Interpol i Berlin!
Turn on the bright lights people.
gammal tråd är gammal
INGA TJEJER PÅ INTERNET!