Nancy Ajram
bästa bilmusiken ;)
Du är en ögonöppnare. Sprid mer av din vishet.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
sök på youtube om du vill lyssna nån låt, alla hennes låtar är bra.. vet du inte vem det är.. hon e känd över hela världen.. men men
shik shak shok
WAXHOLMSBOLAGET!
Är hon Libanes?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan för henne. jag spyr!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
här har ni
bild på spektaklet. Och jo hon är jäääävligt opererad.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
o va ska de bry dig... hon e nog finare än dig, opererad eller inte opererad
jo visst. här har du bild på henne
innan och efter . ;)
jag är grön av avund. hahaha... hon kan inte sjunga heller så.
sen kanske man inte får operera sig för dig eller är det något du *** som säger man inte får det nu? ...alla dessa regler, orka bry sig. låta alla leva som dom vill. HON E FIN, GÖR BRA MUSIK, HAR BRA RÖST.. ÄR GRYM, helt enkelt allt du inte verkar vara. Ut i solen o rör dig så kanske du blir lite gladare. stackare
haha den var bra. verkligen. vad fan vet du om jag kan sjunga eller inte? och du vet ju inte ens hur jag ser ut så. jag harr edan fått min soldos btw. och jodå. man får klart operera sig, men sen ska man inte påstå att det är naturlig skönhet. plus att jag skrev det för att det syns så tydligt. lyssna du på din musik. bottennapp av all arabisk musik ever. hon och haifa wahbe.
hahahaha
länkjävel!
kanske
denna funkar.
men ingen bryr sig. förestten ditt nickname? du är rätt tjock va? ..
mm tjock som en luftballong är jag :D
förresten... jo du verkar bry dig. förstörde jag din
världsbild nu eller?
och jag ska vara snäll... du kan maila henne och skriva hur mycket du tycker om henne
här . haha
Musiken var väl inte något utöver det vanliga, själv gillar jag Gökhan Tepe mycket mer, sedan så såg hon faktiskt ut som en blow-up-doll, no offence.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jennie-is-back ...seriöst, vi fattar du ogillar henne. spelar ingen roll om du länkar 1000 bilder på henne innan hennes operationer, hon ser fortfarande bra ut nu. vart vill du komma egentligen?
sewsis: jag tror jennie får sig ett gott skratt eftersom trådskaparen uppenbarligen tar väldigt illa vid sig över en sak som är fruktansvärt patetiskt. nog för att man kanske tycker hon ser bra ut (vilket jag har jävligt svårt att tro) men att göra en tråd om en person för att sedan skriva "bra bilmusik" så tror jag faktiskt inte att man får igång en vidare intressant diskussion utan just snarare en massa åsikter om personen i fråga. jag personligen tyckte det var rätt kul att jennie länkade bilder då jag aldrig hört talas om denna artist och inte hade den blekaste om hur hon såg ut (varken före eller efter).
men fy fan vilken skit.. det är sånt här mina äckliga grannar pumpar varje kväll.. gärna efter 23 när jag ska upp tidigt dagen efter...
Nej, uschamej.. sånt
här ska det vara i bilen!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Hangaround
2007-06-09 21:39
Hon var det enda de spelade i Egypten när jag var där för exakt 1 år sedan. Ingen aning om vad hon sjunger eller nått, men jag tycker det är rätt bra! ;D
inte lyssnat mycket på arabisk musik, men detta låter ganska fint...
julian-c varför tar du det så personligt? hon verkar betyda mycket för dig denna Nancy? :)
phatie - tycker jennie oxå verkar ha starka känslor angående denna nancy, först kommenterar hon att hon gör henne spyfärdig, men inte räcker det, kör på med tio inlägg till med diverse länkar och kass humor. konstigt att trådskaparen försvarar någon han just gjort en tråd om.... oo ja.
Haha, din diddidi didinid.
Jag skulle fortfarande gett henne, (dvs om hon vill ge mig) Men varför hacka på henne för? Gilla hennes musik eller inte.
Miriam e sötare och 100% naturlig jennie-is-back: Är Haifa opererad?? Har du lust att kortfattat dra vad dom pratar om där hon börjar gråta? Alla killar blir som galna av denna video..
jag gillar mest när dom kör lugna ballader arab-style... släng upp lite såna you-tube länkar plz...
varför skrev jag youtube med bindestreck... trött människa
http://www.youtube.com/watch?v=5jFh5HIPvhQ orka sitta och disskutera deras skönhetsoperationer, det är så vanligt i arabländer idag att folk knappt tänker på det. Haifa är snygg som fan och det kan ingen säga emot. Visst är hon fake men hon är fortfarand snygg
WAXHOLMSBOLAGET!
naptime F17 skönhetsoperationer har alltid varit vanligt, det beror bara på vilket krets man snackar om. Phatie där slog du huvudet på spiken! SpT jag gillar dig med :Dninosh F22 Jag tror att Haifa är opererad ja, dock inte 100 på det. går säkert att googla. han säger "förlåt för att jag går in på detta" då börjar hon gråta. sen säger hon "please. jag vill inte. jag vill inte snacka om detta. går det bra att inte snacka om detta?" då säger han "min åsikt är att vi bör snacka om detta. för att jag tycker att det är en mänsklig fråga. Hur kommer det sig att en mamma inte har träffat sin dotter på 7 år?" då säger hon "det här är bland sakerna jag pratar om. Detta är väldigt personlig. Jag tror att det kom en tid..." och då avbryter han och säger "vi ska inte in på detaljer, namn eller liknande. Jag ställde en fråga. Vi vet att den sista bilden på dig och din dotter var när hon var endast ett eller två år gammal. Idag är flickan 8 eller 9 år. Hon (om Haifa) vet inte hur hon ser ut nu." "snälla sluta. Please sluta" svarar hon. det där är nog taget ur ett program där kändisar bjuds in för att öppna upp sig, har jag för mig.