I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem är artisten plus låt.[hjälp]

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2007-06-08 22:06

Vem är artisten plus låt.[hjälp]

En låt ja brukar höra på P3 en låt om göteborg en tjej som sjunger låten är på engelska...pls

Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-06-08 22:13

Kom på det nu.

MAIA HIRASAWA -gothenburg /though im just me ,om någon mer undrat.

Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-06-28 09:03
Tycker nån hon är bra?
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2007-06-28 18:20
jag tror det, det finns folk till allt.
jag tar tillbaka allt jag skrev

2007-06-29 11:21
Jo visst! Jag tycker hon är bra... :)
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!