I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dinosaur jr's återförening och nya platta

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-04-17 01:47

dinosaur jr's återförening och nya platta

vad har folk för förväntningar? jag har hört ett spår från kommande plattan "beyond" på senaste sonically speaking. den var fruktansvärt bra. jag hade anat en stor fet flopp men om resten av låtarna är lika bra eller tom bättre så kommer jag få frispel.

INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2007-04-17 06:37

Har hört Almost Ready, som var väldigt lam, och Been There All The Time, som var bättre, men ändå inte så himla spännande.

2007-04-17 14:13
Inte hört något av deras nya, men jag hoppas att det är bra och att de kommer till typ Debaser så att man får höra klassiker som "I don't think so" live!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-04-17 17:17
stencoolt. vet inte varför jag aldrig riktigt tagit mig tid att sätta mig in i dinosaur jr, jag vet ju att jag skulle älska dom. känns bara svårt att veta vart man ska börja typ.
skriv kort, helst inte alls

2007-04-17 18:21
Jag kan inte vänta ^_^. Kommer att dansa av glädje när jag har den i handen!
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>