Skitarga låtar?
Tja.. kan någon tipsa om musik i stil med hatebreed och slipknot? sån där musik man vill lyssna på när man är tvärlack :)
Procreate, receive compensation.
Organism 12 - Vrickad , bör funka . annars allt från honom och T.R (ungdumshälsan) - -
aah shit tack, men jag letar efter låtar gjorda med gitarr och hårda trummor! :)
Lamb of god- Redneck
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ta hem Outlaw Anthems skivan med Blood For Blood :) Det är en skitarg skiva.
Fuck me, I am weak
nånting säger mig att du skulle gilla atheist anthem med leftover crack.
Better active today than radioactive tomorrow
The haunted.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
raised fist, the great deceiver, corporation 187
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Unearth , de två senaste plattorna "III:In the eyes of fire" och "The oncoming storm"Lamb of god , låten "Now you've got something to die for"Damageplan feat. Corey Taylor , låten "Fuck you"
Fucking hostile med Pantera borde platsa på din lista. Passar förövrigt också när det är dags att svepa bärs...
Memories live
ahh soft! tack ska ni ha
Final eXit
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
meshuggah - future breed machine
det mesta med slayer och totalt jävla mörker och skitsystem och kanske napalm death och så lite walls of jericho. och kanske också lite terror. finns mkt aggro-musik å lyssna på åde.
Sepultura - Convicted In Life Chimaira - Nothing Remains Mudvayne - Dig Naglfar - Spoken Words of Venom Slipknot - People = Shit Strapping Young Lad - Wrong Side de hör till mina favoriter när det gäller arga låtar, finns fler också, men kom på de där nu iaf :)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Cannibal Corpse. Det enda rätta om det skall vara hårt!
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
the haunted, cannibal corpse är gay
Rage against the machine. Finns inget argare!
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
andra har droppat Haunted, allt väl så långt, men bästa låten är Chasm. till och med över Hate song, eftersom den är sssssnabb.
Lite pinsamt att ingen nämnt Refused - New Noise
Look with your own eyes - See with your own mind
PenDragon P22 hallå, jag nämnde ju final exit! the angry side of refused!
soft som fan! om inte annat blir man lack när man lyssnar :)
Roni Och New Noise är den glada sidan av Refused? :P
Look with your own eyes - See with your own mind
förvånar mig att ingen har skrivit Dope - Die Motherfucker! , mycket argare än så blir det inte.. Pantera - Fucking Hostile är ju också en bra kandidat.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
infarkt www.myspace.com/infarkt käng/rens/hc
PenDragon P22 Youre catching on!;) nämen, om inte den gladare sidan så mindre råbarkad ilskeexplosion-sidan som final exit stod för
vad som helst med limewax, spl, dylan eller tech itch
Dokto_Humor Dope - Die Motherfucker är en trallvänlig poplåt som man kan stå och nynna på i duschen liksom, inte speciellt agressiv förutom den trallvänliga texten då.
Behemoth! Bara en sån sak att deras trummis går under namnet "Inferno" bör tala klarspråk om deras hårdhet;)
Anima Sola
Slipknot - Surfacing
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Converge texterna kanske är mest om sorg men det låter förbannat argt
Gojira - Backbone förtjänar också en plats, den låter jävligt aggro
Nästan allt med walls of jericho är skitargt.