I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-10 19:30

Sahara Hotnights

Finns det några här som diggar Sahara Hotnights?

I morron spelar dom live i p3. De ska tydligen spela alla låtar från den nya skiva! Wiii hoppas bara att jag inte blir besviken..

så ska ni lyssna i morron?!
Ska ni se dom live i sommar?

pis.

socissi.wordpress.com

2007-04-10 21:41
Har bara lyssnat på C'mon lets pretend. Är det värt att lyssna på det andra? :)
jagvillocksåhaenblog.com

2007-04-10 23:34
vad tror du att jag ska svara?
socissi.wordpress.com

2007-04-11 11:19
Det vet jag inte, men du kan berätta om skivorna och hur de förhåller sig till varandra? Något som får mig att bli intresserad? Pröva dig fram! :)
jagvillocksåhaenblog.com
Moderator

2007-04-11 12:00
Jag gillar Sahara Hotnights även om jag inte kan säga att jag är specielly insatt, men det är kul poprock med rejält driv. Gillar nya singeln även om jag tyckte den var rätt fånig i början. ska bli kul att se dem i sommar igen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-04-11 14:41
ja ska se dom där ikväll... själv...
:P
jippi...
kul att de körs

2007-04-11 16:16
Midas
Jag är ingen musikrecensent, kommer aldrig bli..så mina åsikter är ytters personliga. Jag älskar ju deras musik, kanske inte i alla lägen men oftast.

Alla skivorna är riktigt bra på olika sätt, man får följa som en riktigt go utveckling. Första skivan är lite skrammlig, andra skivan är lite mer slipad och nu sista skivan, kiss och tell tyckte jag inte om i början för de lät lite annorlunda ...men nu när jag kan den utantill så känns den som en naturlig utveckling från Jennie bomb.

Så alla skivor bör du lyssna igenom =) Eller bara plocka guldkorn från....

Så de nya låtarna hoppas jag också kännas som en naturlig utveckling.

åh vad jag längtar!

socissi.wordpress.com

2007-04-11 16:17
eh_japp

ska du se dom ....?!?!
va
va
va
socissi.wordpress.com

2007-04-11 19:46
cilia F22

ja om typ några timmar, men nu har ja fått sällskap iallafall!
de blir väl en publik på typ 100 i studio 4a i sr huset...
kul att de körs

2007-04-12 02:47
Jag gillar fan inte cheek too cheek... Hon sjunger inget bra där
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2007-04-12 04:45
Hur är nya skivan egentligen? om man jämför med Kiss & Tell (som jag diggade). Är den värd att lägga stålars på?
Omnia est Faeces

2007-04-12 04:46
ah, såg just att den inte är släppt.
Ignorera ovanstående.
Omnia est Faeces

2007-04-12 13:17
låtarna va ju bra. mycke bättre än deras gamla. låter me som 60 tals rock/pop nu tycker ja!

och ja älskar han me saxofonen!
hehe
kul att de körs

2007-04-12 18:32
Dom e najs=)
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose

2007-04-12 19:17
nej fan jag gillade inte de nya låtarna. jag är som lessen =(
men dom ska få en ny chans när jag köper skivan nästan vecka!

men det är för lungt och sax och piano gunget gillar jag inte heller. jag vill att dom ska svettas å skrika som dom gjorde på jennie bomb. kiss and tell är också bra.

men jag kanske ändra mig när jag får lyssna mer på låtarna. Nån låt tyckte jag om iaf. Men overall tycker jag att det var lite slätstuket...

ingen är mer lessen än jag. fan vad jag har längtat å så föll jag inte pladask för det nya soundet....tråkiiiiigt!

eh_japp
hur var dom live? jag såg på webtv, dom låter jävligt bra tycker jag, asså typ tajta osv.
socissi.wordpress.com

2007-04-13 11:17
cilia F22 för mig var de precis tvärtom haha =)
men stackars.. jobbigt...
dom var grymma live! särskillt trummisen hon levde verkligen in i att va trummis, som en galen gammal hårdrockar trummis hehe
nä men dom va bra! man satt ju ner och lyssna, men ville upp och dansa hhee
kul att de körs

2007-06-27 20:08
Senaste skivan verkar nice, gillar verkligen båda singlarna som släppts

2007-06-27 23:09
sahara hotnights är grymma

dock så hatar jag nya tråkiga skivan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-29 13:20
deras gamla låtar är mycket bättre .. t ex no big deal

2007-06-29 16:24
Jag tycker aldrig dom lyckas särkillt bra live, det låter bättre på skiva. Lite otrevligt drag dom har.
Omnia est Faeces