Hårdaste låten alla kategorier
Mitt röst ligger på Tom Waits - Goin' out west
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Wumpscut - Die in winter är ju rätt mysig.'Nature dies in winter too, but will be awoken in contrast to you' Älskar den raden iaf.. :D
Göteborg på låtsas.
jag ändrar mig, noise kändes inte riktigt rätt. jag väljer istället Pantera - strength beyond strenght: "Youre muscle and gall. naive at best. Im bone, brain and cock. deep down stronger than all."
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Dillinger Escape Plan & Mike Patton - When Good Dogs Do Bad Things Trashgitarrer OCH skrikande OCH manglande OCH ondskefulla melodier OCH läskigt sjungande OCH babblande OCH... allt.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Anal Cunt - Your Kid Committed Suicide Because You Suck ERIC CLAPTON SUCKS, ERIC CLAPTON SUCKS ERIC CLAPTON'S GAY, AND HE'S FUCKING GAY YOUR FATHER IS THE 4TH WORST SONG WRITER AFTER SPRINGSTEEN, SEGER AND PETTY YOU WERE SICK OF HIS GAY FUCKING SONGS SO YOU JUMPED OUT A REALLY HIGH UP WINDOW YOUR FATHER SUCKS SO FUCKING BAD YOU KNEW YOU'D GET BEATEN UP AT SCHOOL YOU WERE SICK OF HEARING "YOU LOOK WONDERFUL TONIGHT" SO YOU JUMPED OUT A REALLY HIGH UP WINDOW SOMETIMES I WISH YOU DIDEN'T DIE BECAUSE I HATE THE SONG "TEARS IN HEAVEN" I WAS GLAD YOU DIED UNTIL I HEARD THAT SONG AND KEVIN SHARP IS GAY
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Tom Waits - Goin' out west ngra sköna lines ...I don't need no make up I got real scars I got hair on my chest I look good without a shirt... ...Well my friends think I'm ugly I got a masculine face I got some dragstrip courage I can really drive a bed...
hehehe anal cunt är fan bäst. "Even though your culture opresses women, you still suck fucking towelhead", eller "anyone who like's dilliger escape plan is a fucking faggot"
http://soundcloud.com/80scrackpolo
En skön tracklist med Anal Cunt:
"It just gets worse": "I Became a Counselor So I Could Tell Rape Victims They Asked for It" "Easy E Got AIDS from F. Mercury " "I Like Drugs and Child Abuse" "Laughing While Leonard Peltier Gets Raped in Prison" "I Convinced You to Beat Your Wife on a Daily Basis" "I Sent Concentration Camp Footage to America's Funniest Home Videos " "Rancid Sucks (And The Clash Sucked Too)" "I Paid J. Howell to Rape You" "I Pushed Your Wife in Front of the Subway" "Extreme Noise Terror Are Afraid of Us" "You Rollerblading Faggot" "I Sent a Thank You Card to the Guy Who Raped You" "I Lit Your Baby on Fire" "Body by Auschwitz " "I Intentionally Ran over Your Dog" "Sweatshops Are Cool" "Women: Nature's Punching Bag" "I Snuck a Retard into a Sperm Bank " "Your Kid Committed Suicide Because You Suck" "I Ate Your Horse " "Hitler Was a Sensitive Man" "You Robbed a Sperm Bank Because You're a Cum Guzzling Fag" "I Made Your Kid Get AIDS So You Could Watch It Die" "I Fucked Your Wife" "Into the Oven" "I Gave NAMBLA Pictures of Your Kid" "The Only Reason Men Talk to You is Because They Want to Get Laid, You Stupid Fucking Cunt" "I Made Fun of You Because Your Kid Just Died" "Domestic Violence Is Really, Really, Really Funny" "Dictators Are Cool" "Deadbeat Dads Are Cool" "I'm Really Excited about the Upcoming David Buskin Concert" "Being Ignorant Is Awesome" "You're Pregnant, So I Kicked You in the Stomach" "Chris Barnes Is a Pussy " "Tim is Gay" "BT/A.C." "I Sold Your Dog to a Chinese Restaurant" "I Got an Office Job for the Sole Purpose of Sexually Harassing Women"
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Men återigen, som så många gånger förr: slayer - angel of death.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
pharell ft. clipse - blaze of glory
lethal bizzle - pow
queens of the stoneage - little sister
rage against the machine - tire me
nina simone - feeling good
regina spektor - that time
RJD2 - since we last spoke
sparta - hiss the villain
streets - turn the page
a-traks mix av get em high och heartbeats http://www.myspace.com/djatrak
nä, always the hard way med terror, det hörs ju på namnet
http://www.kommandot.se/wp/
Pantera - Fucking Hostile eller kanske "Walk" från Vulgar Display of Power. Balls to the wall-metal när den är som bäst.
That's my mother you're pissing on.
dundermannen Shit, jag hade glömt AC och deras beef med... alla andra som spelar musik. ^^ En annan riktigt hård låt i en lite annan genre: Throb - Cpjävelbaskagge
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
nej förresten, 1,2 snutbög! med stryprunk är fan hårdast av allt
http://www.kommandot.se/wp/
the haunted - all against all
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
hooth, vart är "Little Sister" hård?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
dom är inte hårda som i hårdrock. Kan vara rösten,texten eller nån mindre grej som gör den hård, i little sister är det mest koklockan samt gitarrsticket 1 minut in i låten
Cannibal Corpse - Devoured by vermin "Hårdast", ja!
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
bra är väl inte samma som hård?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
inte hårt nånstans bara gay ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
hehe hård vet jag inte om jag skulle kalla den. Mycket rolig tror jag att jag skulle kalla den.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
SteelInferno: Ja, han sitter ju inne på psykhem i Växjö eller liknande. Hans "Diagnose Lebensgefahr"-skiva fick han ju göra som någon form av rehabilitering.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
DJ Noisekick - Army of speedcore, kanske inte hårdast, men hård :)
Procreate, receive compensation.
kan ju vara hårt på olika sätt..Pantera - Fucking Hostile är ju hård som fan, medans Sick of it All - Take the Night off är riktigt jävla hård också fast på ett annat sätt.. sen kan man gå till Nile - Chapter of Obeisance Before Giving Breath to the Inert One in the Presence of the Crescent Shaped Horns (lagom jobbigt låtnamn) som är jävligt hård på ett annat sätt. detta kan man ju spåna runt på hur länge som helst..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
skulle vilja ha med earth crisis nånstans också
http://www.kommandot.se/wp/
Peter Brötzmann-Machine Gun
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag måste nästan hålla<med om stryprunk, det är fan det hårdaste som finns
http://soundcloud.com/80scrackpolo
I stand corrected. Silencer är nog hårdast på ett sätt. Grymt välproddad video!
That's my mother you're pissing on.
hehe shit tung video silencer videon :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men han var ju inget vidare på att sjunga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blazeandamze: Hans sång är unik och jävligt grym. Handlar nog inte om att den skall vara "bra" i gemene mans öra, direkt.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Svårt.. Skiljer lite på tunga låtar och hårda låtar.. Kanske.. hmm.. Nej är för svårt, blir kanske ngt med Pantera antar jag..
Pönk nej jag förstår, men tycker han har rätt kass röst om man jämför med annan black metal, alltså den är inte så speciell alls faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Raised Fist - Some of These Times
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
MOP: Fly Ni**a Hill Figga Now I don't know if you remember me, it's (William Berkowitz) From downtown swingin and slinging this dope shit Watch these real niggaz, move crowds Where you pathetic, sunthetic ass niggaz ain't allowed I'm not a gangsta, and I won't lie I've always been afraid to die (So if worst come to worst) I'll back my shit out first I'll feel better in a Elderado, than in a hearse When its TIME TO ROLL you know where them thugs at (First Family!) , you know where my love's at Give it up to my peers who survived through the Blood, Sweat, and Tears Here's to a hundred years We won't change or switch our aim or pitch! We dedicated to dominating the same shit Holla-hollea! I know what I may have to do (You know my motto!) Walk past and slash your crew If I'm after you, it's on Keep your head up, cause I won't let up till your ass is gone (Come on!) So now you remember me It's the hell-raising, gun-blazing, BD
sYnthetic ska det vara såklart
Och Eldorado. Sorry kopierade texten, big mistake...