I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffare

2007-04-06 19:29

Loke

Är det någon som har hört honom? Kanske någon som har hans album och vill dela med sig?

"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-04-06 20:04
Loke Nyberg?
Jag har ett par låtar, trallvänliga och roliga:)
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Graffare

2007-04-08 12:54
Han går under artistnamnet Loke, för mer info kolla in www.lokeloke.se

Skulle gärna köpt skivan om jag inte supit upp studiebidraget
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-04-08 15:06
Jag som trodde ni snackade om Loke Martinzon ;P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-04-09 20:44
Jag har "Vackra människor". Skitbra musik allt som oftast, men kan ibland kännas lite vääl popmelankoliskt på det där alternativa sättet. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-10 00:39
Har båda hans album. Fick även ett signerat av en polare när jag tipsade honom att se Loke live.

Han är rätt så grym.
njut