I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hangaround

2007-03-22 18:43

Takida - Halo

Imorgon har Takida nya singel premiär på Bandit.

bandit1063.se
07:45

Det ska bli riktigt spännande, även fast jag inte tror den kan överträffa Losing.

Ska jag vara helt ärlig så hade jag gärna sett att dom väntat ett år med en ny platta istället för att mata ut en till redan ett år efter "Make you breath".

'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'
Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2007-03-22 18:48
Ska jag vara ärlig så tycker jag att Takida är den sämsta skiten som släppts lös i Sverige rent musikmässigt sen crash diet.
Jag förknippar dom så sjukt mycket med folk som har vita linnen, cowboyhattar, pilotglasögon och tribals på armarna. Som kallar varandra för Hedman och Prilla, och vars intressen kan sammanfattas med "Öl, skoter, och hårdrock"

Och utöver det så är musiken verkligen tråkig.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Hangaround

2007-03-22 19:03
Det är grabbar som slitit sig fram och förtjänar en chans.

Grymt liveband.
Sedan så förstår jag inte att...det verkar vara förbjudet att låta som Takida i Sverige.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2007-03-22 19:09
Äh, dom har väl fått en chans, tycker dom verkar ha rätt många som uppskattar deras musik, definitivt mer än dom är värda enligt mig. Det är inte bara i Sverige det (borde) vara förbjudet att låta som Takida, utan över hela jorden, den musiken dom kör måste fan vara den mest uttråkande som finns.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-03-23 01:54
dom suger, buuuuu!

jag är så jävla förbannad över att den enda svenska radiostationen som lirar Tool samtidigt spelar sånt skräp som Takida och Panic! At the Disco osv osv. Bläää! tvi!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2007-08-10 20:29
alla takidas låtar är bäst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-11 13:11
alla takidas låtar är bäst!

otippat att det var en f14 som skrev det.

takida är så jävla dåliga
Anima Sola
Hangaround

2007-08-11 17:18
Dåliga och dåliga, grymt tight live och har en stor fan-skara. Men detta är väl fel forum att hitta takidafans.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2007-08-11 22:30
Tycker det finns bra många band som förtjänar mer skit än Takida får. Kan inte säga att jag är överdrivet förtjust i bandet i fråga, men det produceras klart mycket sämre musik i detta avlånga land.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-08-12 02:04
Själv tycker jag Takida är skitsköna, blev ärligt talat väldigt förvånad över det negativa som skrivits om dom här i tråden. Deras "Halo" är ju hur mysig som helst, fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-12 02:04
Själv tycker jag Takida är skitsköna, blev ärligt talat väldigt förvånad över det negativa som skrivits om dom här i tråden. Deras "Halo" är ju hur mysig som helst, fan.

2007-08-12 17:30
vad tyckte du om Takida sa du?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2007-08-12 18:22
Brunsås träffade rätt angående deras fans, bara det borde räcka för att inte lyssna på det.
Men när man väl hör hur det låter får man lust att spy, samt utrota alla linkin park band.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com