Put On Your Diamond Shoes [indie]
Mitt band har spelat in en sexspårs EP som kommer den 20 april. Den kommer vara väldigt billig (vi tar ut en symbolisk summa för den). Vi har releasekonsert den 20 april i Södertälje. Tills dess kan du lyssna på tre av låtarna på vår nya myspace! Vi gillar The Strokes, Bob Dylan, Diana Ross and the Supremes, Babyshambles, The Tough Alliance, Ramones mfl.www.myspace.com/poyds
Skriv en kommentar!
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Bra influenser ni har, ska lyssna sen!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Det tycker jag verkligen att du ska göra!
^
Gillar också influenserna, ska ta mig en titt när datorn inte hackar ljudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar!
OMG! Musik från hemstaden :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är fan inte vanligt det!
Nej, inte om det inte är hårdrock iaf...
Haha det är sant emo-, goth- och metalscenen är ständigt på uppgång här. Har du lyssnat då?
Ja, när jag var "ung". Dvs 18 jag med så var det skatepunk, döds/black metal, och hardcore som gällde i stan. Har lyssnat, bra jobbat. Inte min kopp te dirket, men ni gör det jävligt bra... så... props typ :)
låter lovande för framtiden om inte annat. gillar hur sångaren låter sådär stenad. ni får "Spank-Jones Approved"-stämpeln!
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
Låter bra, ni var med i spinnrocken va?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Aa vi vann! Men då hette vi Queen Mab. Var du o kollade eller har du läst i tidningen?
Jag läste i LT, men ni var duktiga. Diggar det. Lycka till, är releasefesten på "spinnrocken"? Lycka till
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Tikkan: Tack där! Nä på Café Nova släpper vi epn, och så har vi releasekonsert i hörsalen som ligger i anslutning till caféet.
Varför tänker jag "get on your dancing shoes" när jag ser den där titeln?
•pave paradise•
Tre av fem ord finns i båda. "Get" och "put" har i det här fallet nästan samma innebörd. Diamond och dancing har samma begynnelsebokstav.
Jag tyckte inte det var något vidare, men jag antar att allt är i sin ordning då jag inte gillar något av banden ni säger er gilla. På tok för mycket babyshambles över det hela och det är bland det värsta jag vet. men lycka till med demosläppet!
Rehab is for quiters.
clone: tack för lyckönsandet iallafall! vad är det som är babyshambles över det? undrar bara
Antonq: jadu, jag kan faktiskt inte ge något särskilt bra svar på det, det var den vibben jag fick i alla fall.
Rehab is for quiters.
Tänkte snarare att det var något FÖR lika Arctic Monkeys..men jaja.
•pave paradise•
lhabia: aa jag förstod det var bara dryg:) men det uttrycket är så gammalt och använt så att ha ett namn som nästan låter som det borde vara ok
Fan, var det inte en av dom låtarna som Carl Barât spelade i lördags? Låter fan bra...
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante