I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt från Arctic Monkeys

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-02-28 13:10

Nytt från Arctic Monkeys

Är ni taggade?

Brianstorm EP kommer 16/4, och albumet Favourite Worst Nightmare kommer den 23/4.

Brianstorm live (dålig kvalitiet men man får en uppfattning om hur den låter)

As previously reported, the song will be released on April 16 in a physical format, though the download will be available from April 2.

The single comes in the following three formats - there will a 7", backed with 'Temptation Greets You Like Your Naughty Friend', a 10" with the same track plus 'If You Found This It's Probably Too Late' and 'What If You Were Right The First Time?', plus a CD EP which features the same four tracks as the 10".

As previously reported, 'Temptation Greets You Like Your Naughty Friend' features guest vocals from Dizzee Rascal, meanwhile 'Brianstorm' gets its first airing this week between 7 and 9pm (GMT) on Wednesday (February 2 during Zane Lowe's Radio 1 show.

CDON här kan man bevaka EPn och förhandsboka albumet.

Kommer äga

Smash the show, glas on the go, geezers like whoa!
jewelheist.tumblr.com

2007-02-28 13:29
jävlar. kommer bli sjukt nice.
Anima Sola

2007-02-28 13:41
Haha undrar hur Dizzie Rascal-låten kommer låta
jewelheist.tumblr.com

2007-03-12 20:36
Idag horde jag en ren och fin version av Brainstorm , sa den finns ... dar ute .

Bra 

2007-03-13 00:47
fan va soft, får hoppas dom kommer över hit och spelar snart också då. det hade vart sjukt nice att se dom igen.
Jag är starkat i världen

2007-03-13 02:16
brianstorm ana. inte brain. please.

2007-03-14 08:52
Det är lätt att blanda ihop:)

Jag har en radiorip på Brianstorm på datorn men det är inte speciellt bra kvalitet ändå... Men det är klart att den måste finnas ute eftersom promos cirkulerar osv.
jewelheist.tumblr.com

2007-03-14 15:40
jaha, nu vet jag ... vilken tur att jag varken har stolthet eller skam i kroppen annars skulle jag kanske ifragsatt om jag var down eller inte.

2007-03-14 16:55
heter man anabanana är man per automatik down. så är det. hör av dig. yo boy wit dem double z´s.

2007-03-14 18:57
Brianstorm videon är ute.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. De har en väldigt mycket större budget nu och de använder den på... Dansande tjejer
jewelheist.tumblr.com

2007-03-14 23:25
jag vetifan asså, gillar låten. videon passar bra till låten. dansande tjejer känns ju rätt "trist", men tycker ändå att det känns som att de har någon innebörd, och inte bara agerar reklampelare.
Slick Alex - Mainstream is Everything
"Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"

2007-03-14 23:51
Sant iof ang tjejerna.

Låten växer verkligen för varje lyssning, de är fan jävligt tighta och samspelta har jag kommit fram till
jewelheist.tumblr.com

2007-03-15 22:13
jewelheist.tumblr.com

2007-03-21 01:32
Håller resten av albumet samma kvalitet
som Brianstorm kan jag inte annat än spontan-
spruta på väggarna av glädje.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2007-03-23 21:24
extremt fult omslag må jag säga.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2007-03-24 12:11
håller med
Slick Alex - Mainstream is Everything
"Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"

2007-03-29 20:51

Jag gillar tjejerna men ar de dar som ett skamt ? Typ han.
Och albumet sag ju ut som nat de gjort i paint , inte ens photoshop utan PAINT.