I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad händer med Everlast?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-02-15 12:34

Vad händer med Everlast?

Hej

Nån som har någon ny info om Everlast?

Var ju ett tag sedan d kom nåt nytt från detta geni.

Tack

2007-02-15 13:23
Everlast droppades väl från Def Jam efter att White Trash Beautiful inte hade sålt särskilt bra (en väldigt bra skiva för övrigt). Numera rappar han i gruppen La Coka Nostra där även Danny Boy och DJ Lethal från House of Pain, Ill Bill från Non Phixion, Mr Kaves från Lordz of Brooklyn, samt rapparna Slaine och Big Left ingår. Album ska komma någon gång under 2007.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul

2007-02-15 13:30
Ok tackar.

2007-02-15 16:22
everlast,geni

vafan har jag missat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-15 18:34
Rätt mycket skulle jag tro.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-02-15 22:21
tufft!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-15 22:24
får sätta igång hans platta jag köpte för 10kr på ginza

2007-02-15 22:26
eat at whiteys!

2007-02-15 23:17
har inte lyssnat genom plattan än! ska göra det nu.

men har alltid fått uppfattningen att everlast är en k-fed

2007-02-15 23:19
såg nu att kurupt var med på en låt! fett

2007-02-15 23:20
ne everlast är ingen k-fed. eat at whitey's är stabil som fan... och även hans rapskit.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-02-15 23:23
jiss jiss lyssnar nu, black coffee....

är dom andra skivorna något bra då? för låtarna jag känner igen med han är white trash beutiful och what its like.. och what its like måste jag fan ha på cd, så hur är resten av den?

men han lär ju ha gått ner sig ordentligt nu i la coka nostra (k-fed)

2007-02-15 23:29

jag gjorde bort mig... den skiva jag lyssnat på är whitey ford sings the blues. det är den what it's like ligger på. hela skivan är riktigt bra. lyssnade mycket på den det året den släpptes!

Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-02-15 23:31
aiight! what its like är fan riktigt jävla bra också...

men jaja denna skvian var inte heller fyskam.. 10 kr!

2007-02-15 23:31
nice ft's han fått med med carlos santana,b-real,cee-loo warren hayes å kurupt

2007-02-15 23:39
hehe childrens story var en riiiiktigt dålig cover

2007-02-15 23:54
Nån som har hans första soloplatta förresten? Forever Everlasting från 1990, då han var med i Ice-T:s Rhyme Syndicate. Hade en gammal video från den tiden som jag har råkat göra mig av med. Everlast rimmar tillsammans med Ice-T och resten av Syndikatet, långhårig och jävlig. Påminde lite grann om Kid Rock till utseendet.

2007-02-16 07:07
Unrealistic

Jupp jag har den skivan. Kolla youtube, där finns låten the rythmen med bl.a Ice-T. Everlas e riktigt slick i kavaj å Timbs.

2007-02-16 08:34
matadåren

Är den nåt bra då? Eller är det en skiva som man köper mest "för sakens skull" om man diggar Everlast?

2007-02-16 08:50

Jag hittade den billigt i en affär, därför köpte jag den. Har lyssnat på den 1 gång. Inte Everlast bästa album om man säger så hehe!

Vore ju kul om han släppte nåt eget snart, gillar hans stil skarpt.

Hittade en låt ( kanske bara jag som missat den !? ) på youtube med Swollen Members som va fet, put me on, så......Nu när Swollen kommer till GBG kanske Everlast kommer som support!? Kom igen Scratch, snälla!!! 

2007-02-16 10:47
Hittade en låt ( kanske bara jag som missat den !? ) på youtube med Swollen Members som va fet, put me on, så......

Fet låt! Var första singelssläppet från Swollens senaste platta, Black Magic, om jag inte missminner mig.

Håller med om att det hade varit grymt med ett nytt solosläpp från Everlast, men det kanske inte är någon omöjlighet att han släpper något på ett nytt bolag när La Coka Nostra-plattan är klar...

2007-02-16 14:59
ball när han och ice-t var här i slutet av 80 talet men hijack rev stället he he
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-02-16 15:01
mayornas

Du e gammal.

2007-02-16 15:19
What its like är en klassiker man inte for glömma bort.
Shooo bree

2007-02-16 18:40
oh jag vill verkligen höra det där : )  har en skiva med house of pain som brukar snurra rätt ofta

2007-02-17 18:08
jag är vis och og ja he he
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se