I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bloc Party - A Weekend In The City

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-01-29 18:11

Bloc Party - A Weekend In The City

Så.. Någon som fått tag på den och börjat lyssna än? Efter en snabb genomlyssning måste jag säga att de verkligen har ett mycket mörkare sound på denna plattan som utlovat.. Jag gillar det som fan även om man saknar like eating glass och banquet.

Får väl återkomma och hypa ytterliggare.. Har ni inte hört så gör det!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-29 18:52
Sunday är helt underbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-29 18:57
bra eller? har inte lyssnat silent alarm sen den kom och det brukar ju annars tyda på att det kanske inte var så bra ändå.

2007-01-29 19:56
tycker den var under förväntningarna:/ känns som sagt att det inte finns några riktigt perfekta låtar som på silent alarm. allt känns så medelmåttigt, iaf jämfört med förra skivan

2007-01-29 20:45
håller med hooth....ingen dålig skiva men däremot under förväntningarna. kanske blir bättre efter ett par lyssningar

2007-01-29 20:54
Har bara hört den första singeln, vars namn jag inte har uppfattat, och den var ju inte något vidare. Silent alarm var dock en skitbra skiva.
Still in the bridge

2007-01-29 20:57
Prayer var sådär faktiskt, bland dom sämre låtan på plattan efter nåra lyssningar..

2007-01-29 20:58
Dnbtrummorna på waiting for the 7.18 är ju hur schysst som helst. Men nog fan saknas det nått.

2007-01-29 21:09
Asså, jag tycker nog Silent Alarm var mycket mera "Bloc Party-sound" än vad det är nu. Kanske bara jag som får den feelingen dock, men skivan är bra ändå, men Silent Alarm är bättre.

2007-01-30 18:36
Om den är mörkare än förra ska jag nog faktiskt ta och kolla upp den.
the Prayer är ju helt fantastisk

Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-01-31 21:14
Enola, gillade du The Prayer så kommer du definitivt gilla skivan..