Låtar för en dag som idag...
när jag har haft en pissvecka som äntligen är slut. I söndags tog det slut mellan mig och min flickvän, jag lämnade in en kämpig hemtenta igår och idag skrev jag en jävligt jobbig omtenta. Har hänt mer jobbigt men det är väl the essential, summan är iaf har varit stressad och mått skit allt har varit jobbigt, men nu är det lördag och jag är klar med allt för nu.
Inget att göra förrän på onsdag och fyller år på tisdag det kan bara bli bättre i år. Så idag vill jag ha massa bra låtar som kan förgylla min dag, låtar som man blir glad av eller bara mår bra av...Sitter och gör en playlist men vill ha nya tips, har nyss börjat så hitills är det bara:
Färska Prinzen - En underbar dag Dire Straits - Sultans of swing Gorillaz - Feel good inc Tom Petty & The Heartbreakers - Free Fallin The Libertines - The man that would be king The Kooks - Time Awaits Devendra Banhart - Chinese Children Genesis - I can't dance Talking Heads -Animals Gogol Bordello - Start Wearing Purple Arctic Monkeys - Dancing Shoes
Skåne! "Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
|