I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som kan hjälpa mig med att hitta låt?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-01-11 18:50

Nån som kan hjälpa mig med att hitta låt?

Jag kommer inte så mycket ihåg från denna låten eftersom den bara poppade upp i huvudet. Men jag kom ihåg hur videon var lite iallafall =D Jag tror det är en liten tjej som kollar ut från ett fönster från ett tåg typ hela videon och det är svartvitt tror jag.
Det är typ halvt techno eller nåt sånt, mycket piano iallafall väldigt fin låt tycker jag det är, ganska snabb också.

Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-01-11 20:50
Alltså jag vet exakt vilken video du menar men mitt minne säger att det skulle vara ERA's "Ameno" men det vägrar google hålla med om. Hittar bara en ursel cover av dj quicksilver på den låten som video...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-11 21:10
Hahhaaa! David Miles - Children
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-11 22:01
hette han inte Robert Miles?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-01-11 22:07
jo det stämmer, hittade videon på david miles

2007-01-12 08:24
Eftersom Youtube inte funkar just nu så kollar jag lite senare, men alla som givit svar är jag väldigt tacksamma för =)
soundcloud.com/iloice

2007-01-12 08:35
Jag hittade videon till Robert Miles - Children låten stämde in men inte videon =S
soundcloud.com/iloice

2007-01-12 10:50
Jag vet inte hur man länkar nuförtiden men jag hittar iaf videon du söker, det finns tydligen 2 olika av samma låt. Youtube funkar bra bara du går in på sidan via nån direktlänk till en film...

2007-01-12 15:42
aa jag var inne på youtube och jag hittade den riktiga videon nu :) den är inte alls vad jag kommer ihåg men det är den videon det vet jag :)
soundcloud.com/iloice