I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grandma's Boy festmusik?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-11-29 20:31

Grandma's Boy festmusik?

Bästa filmen rakt av! MEN när de har fest och dj'n (han med hatten) slänger upp sina grejer drar han på en asskön elgitarr-låt, vilken är det? Vilka har gjort den?

2006-11-29 20:38
of topic lite men i den filmen så ska ju hon bruden sjunga på den där festen vilken låt e det?

2006-11-29 20:43
Jag tror att det är Salt n Pepa - Push it, kanske för att hon skriker "Salt n Pepa's heeere! Salt salt salt salt n Pepa's heeeere!" och sen sjunger vidare med "Pu-push it REAL good"

2006-11-29 20:46
1. Roll It Into One Joint - Alex
2. Another Day - The Twenty-Twos
3. Jerking Off - Jeff
4. Helicopter - Bloc Party
5. Meantime - The Futureheads
6. Lion Comes - Alex
7. Spinning - Zion-I
8. Being Old - Grace
9. Little Girl - The Daylights
10. Never Win - Fischerspooner
11. Stoned - Jeff
12. Sittin' Sidewayz - Paul Wall
13. Delievery For Alex - Jeff 
14. Alive & Amplified - The Mooney Suzuki
15. Can't Kick The Habit - Spin Doctors
16. Douche Bigalow - Jeff
17. Night On Fire - VHS Or Beta
18. Anyone - Moving Units
19. Fucking Psycho - Jeff
20. Window Licker - Aphex Twin
21. STD Dance - Ima Robot
22. A Confession - Grace
23. Grandma's Boyee - Kool Keith And Kutmasta Kurt

det är inte nån av de här låtarna... faan!

2006-11-30 00:20
Måste säga att jag tycker filmen är rätt rejält överskattad :) Har sina stunder, men känns rätt dåligt sammansatt allt som allt. Soundtracket är sweet dock ^^
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-11-30 00:37

PenDragon är en sån jag kastar ut med öronen före ur den här tråden. Fakkoff om du inte 1) ska hylla Grandmas Boy eller 2) ska hjälpa mig med låten!

2006-11-30 09:12
överskattad? fetaste jag sett på länge! såg den 2gånger irad.. höll på att dö när robot-killen gjorde sina moves första gången

helt underbart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-30 09:14
salt n pepa är det nog ja :)  åtminstonde det med push it real good
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-30 10:00
-verbose- P22

Vilken tur att du inte har möjlighet att göra vare sig det ena eller det andra utan bara sitta där och yla :)

Q: What song is playing when they're at the house party at grandma's house? It sounds like an old 80s rock song with just guitars in the intro. The camera is panning off the DJ when it starts.... (from shaberle25 in alburtis, pennsylvania)A: It is number 17 on the soundtrack (VHS or BETA's "Night on Fire"). (thanks to Mercury273, Columbus, OH)
Så antingen ljuger dem eller så ljuger du.

2006-11-30 10:26
pendragon. nu är det såhär att jag har rätt god kontakt med moderaterna här i forumen och de kan göra ohyggliga saker med din presentation har jag hört ryktas om.
och lögnare och lögnare EGENTLIGEN.. snippeten lät inte lika skön som introt.

2006-11-30 10:42
-verbose- P22

Du vet lika väl som jag att det enda moderatorer kan göra är att moderera så släpp skiten. Oavsett vilket försökte jag bevisligen hjälpa dig nu så håll käften och gilla läget.