I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

We love Ben Gibbard!

Övrig musik - Rock, pop & annat

Manager

2006-10-22 14:09

We love Ben Gibbard!

Här är en tråd för oss som älskar Ben Gibbard. Mannen bakom de två bästa banden The Postal Service & Death Cab For Cutie. Vilka mer än jag tycker att Ben är ett snille?

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-10-22 15:34
JA BEN GIBBARD ÄR SÅ JÄVLA BÄST!:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2006-10-22 20:58
Bara vi som älskar honom :)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-10-22 21:33
Nej sSPT gillar honom också(;
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-24 14:47
jag älskar postal service men fattar verkligen inte hajpen med death cab, äckligt tråkig musik!
jag tar tillbaka allt jag skrev

2006-10-24 17:18
Pappersarket;
Jag missade DCFC för jag avr inte 18...kom inte in på berns vettu! och bayshambles så glömde jag hämta ut mina biljetter som dden försvann..:/ imk so pewned..:/

2006-10-24 18:50
Pappersarket; i know men men får hålla ögonen öppna efter biljetter, sist hittade jag ett par på blocket för 600:P lite för mkt kanske..

2006-10-25 04:13
Jag skäms lite... Men visst snubben duktig :X
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>

2006-10-25 11:55
Gibbard är knugen!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2006-10-25 18:38
Gillar båda. Death Cab For Cutie mer än The Postal Service.
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-10-26 14:32
Jag gillar verkligen båda banden.
det var sjukt kul på Roskilde efter DCFC's spelning när det kom fram några fulla danska DCFC fans som var helt överytgad om att jag var Ben Gibbard stod typ och skrek efter mig typ, jag liknar honom inte överhuvudtaget förrutom typ likadan brillor och halvlångt brunt hår i snelugg haha
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”

2006-10-27 11:14
"hahaha"
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-10-27 17:17
Nej jag aldrig att jag är snygg (fast det är jag ju) , sa bara att jag blev förförljda av danska dcfc fans,
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”