I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Basshunter - Daddy dj

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-10-15 22:15

Basshunter - Daddy dj

Vet inte om tråden passar i detta forum, men om mod eller admins vill flytta de så gö de..

Ja först vill jag att ni lyssnar på Basshunter och sen vill jag att ni lyssnar på Daddy dj .. Är det bara jag som hör likheterna eller är jag tondöv?

Peace Peter-pan-komplex

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Groupie

2006-10-15 22:21
HAHAHAHAHAHAHA jag har aldrig hört denna låten förut då basshunter framkallar kväljningar och automatisk tömning av magsäcken. Men fyfan detta var ju snuskigt likt, nu lyssnade jag visserligen inte på Daddy DJ låten eftersom jag kommer ihåg hur den låter.

Men detta var ju verkligen äckligt likt...

2006-10-15 22:26
Hans snygghet kompenserar den bristande musikala begåvningen.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-10-15 22:26
dom är kompisar. hörde på radion att asshunter ska göra en remix av en daddy dj låt. han fick tillstånd att använda beatet på så inte så konstigt om det låter lika.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-10-15 22:28
Rhetoric P21

Du skojar med mig?
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2006-10-16 02:10
nej. han sa det på äntligen morgon med adam o gry för ett par månader sen. varför tror du jag skojar?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-10-16 11:55
Jag tror isf att han skojar. Dels är det väl inte beatet utan sångmelodin som är rippad, dels är daddy DJ från 2001 och av en fransk grupp. Troligt att han känner dem.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-10-16 15:38
Är det här ett skämt eller ? Den här låten + att han gjort flera remixer redan på "Daddy DJ" är ju old news .
Tüffü was here!

2006-10-16 21:06
Rhetoric; ... för det är ingen som lysnar på adam och gry!
Jag är bra - du är dålig.