Lady_In_Red ja, visst är det roligt...jävla as Men kom igen nu? Du startar en tråd om Tough Alliances nya skiva, och sen diskuterar alla skivan, och sen kommer du in och frågar om det är någon som har hört den? Då är det kanske inte så konstigt om du framstår som lite förvirrad och att folk tycker att det är roligt? Jag förstår på sätt och vis varför de har gjort den här skivan och jag respekterar det. Det betyder ju dock inte att det nödvändigtvis är speciellt bra. Det är inte direkt dåligt heller, det är mest att det inte är speciellt engagerande. Och det är inte bara för att det är instrumentalt, de har ju gjort flera instrumentala spår tidigare som har varit betydligt bättre. Eller så är det bara att de instrumentala låtarna bara känns bra för att de står i förhållande till vokala låtar som kommer efteråt, och det därför inte funkar med en helt instrumental skiva. De är ju själva medvetna om det inte direkt är någon storsäljare de har gjort, de har bara gett ut den i 500 ex. Men jag hoppas att de 500 säljer slut i alla fall, det är de värda.
don't get chumpatized