I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hitta svenska låttexter (inte hiphop)?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-09-10 22:16

hitta svenska låttexter (inte hiphop)?

jag behöver hjälp att hitta en sida med svenska låttexter där man kan finna bland annat Beppe Wolgers, Ove Thörnqvist och Olle Adolphsons texter (som alla skrev åt Monica Zetterlund), vilket är mitt egentliga mål men det verkar vara omöjligt. Tips, tack!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-10 23:06
Borde inte vara svårare än att söka på google typ Beppe Wolgers +lyrics eller liknande.
Still in the bridge

2006-09-10 23:25
inte direkt svårt att höra vad hon sjunger i sina låtar väl ?

2006-09-11 03:14
davvie P19
Tror knappast att det är frågan om det, tror mer att han kan luta åt att han kanske vill läsa texterna alternativt sjunga dom utifrån texterna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-11 14:27
nej, jag har sökt på google, altavista och yahoo och sökt på låttexter och lyrics med diverse namn men jag kan inte finna texterna någonstans. men tack iallafall.

De män jag har nämt har alla skirvit texterna till Monica Z och jag behöver dem för att sjunga.

2006-09-11 14:31
hmm..okej, men du vet ingen skiva så där på rak arm där texterna finns med? jag har en skiva med Monica men där finns de inte.

2006-09-11 21:32
men lyssna på texterna och skriv ner dom då? förstår inte dealen med att ha texter när det är enkelt att höra vad dom säger.

2006-09-12 03:45
davvie P19
MSN-generationen har aldrig varit så slö som någon annan, ha sympati med att han som ställde frågan kanske inte orkar göra det, iochmed att han skrev den här tråden så lär han ju iallafall inte orka själv.

2006-09-13 22:41
om man behöver 24 låtar är det inte så jäkla kul att sitta och skriva ner alla texter och dessutom köpa alla skivor.
'
och du, CharlyTheChit ; jag är fortfarande ingen h a n , men tack ändå...