I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kenta Gustafsson (de kallar oss mods-kenta)

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-09-08 01:38

Kenta Gustafsson (de kallar oss mods-kenta)

Upptäckte honom av en slump när jag lallade runt på DC. hade hört "utan att fråga" i hundra höjdare men trodde inte han hade så mycket djup i sina texter och sånt flyt i låtarna. RIKTIGT jävla klockrent bra. ska köpa hem alla hans skivor, nu har jag bara "guldkorn" och den är fan en av de bästa skivorna jag har.

Moderator

2006-09-08 02:25
just idag är jag strark är vår roskilde anthem. fantastisk känsla.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2006-09-08 02:30
Personligen älskar jag Bajen och Var Finns Alla Polarna. Skrålande men samtidigt förmedlar han en närhet som jag inte kan åminna mig någon artist haft. Känns så mycket mer äkta än nåt annat jag hört. Enda jag kan beklaga mig över är att det tagit så lång tid för mig att upptäcka hans musik.

2006-09-09 10:26
ja fuck jävla tönt kenta som rappar, han kan gå ut i ladan o skjuta sig själv! "mods-kenta" is the shitznits mufu fakka! ne men han e bra!
BAHA!

2006-09-12 17:40
Hammarby brukar köra "just idag är jag stark" på söderstadion, ganska kul med tanke på alla avdankade föredettingar till bajjare xD