Anti-Flag - For blood and empire
Är skivan värd att köpa? Hörde låten 'The Press Corpse' på Mark Hoppus podcast, och det var så jävla bra! Är den värd pengarna?
cpbarn_nr1 Om du skulle betygsätta den på en skala 1-5 vad får den då?
Ja, jag förstår. Men jag vill gärna veta vad ni räknar i så att säga. Om det är 3.5 stenar av 5, eller något annat?
alltså, jag räknade i pokemonspel.. men det kanske bara är jag? Tack cpbarn_nr1.
Hm, tyvärr, pokemonspel går inte att räkna i. Men varför inte post-it lappar formade som små brandbilar istället? Dom är så mycket fränare än vanliga bilar.
Då får skiten brinna upp, vi måste kunna betygsätta skivor, ellerhur?
Jag vet inte riktigt, några tips?
Jag vet faktiskt inte. Jag har aldrig hört AFI, men jag frågade en kompis som har huvudet på skaft när det gäller punk, men han sa att han inte vågade lyssna på den. Så jag sätter 4,5 brandbils-formade post-it lappar. Och det betyget är helt utan att ha hört dom, eller ens veta vilka dom är. Men jag tycker den är värd det iallafall. Vad sätter du själv?
Ja, han är riktigt feg. Det var ett bra betyg tycker jag, men nu måste jag kolla upp länken du gav mig.
Betyget måste jag sätta om. 1,5 brandbils-formade post-it lappar. Dom låter ju som Takida :( Men bara för att du gav dom så pass högt betyg får dom 3,5 av mig. 3,5 är mitt slutgiltiga betyg.
Nu tycker jag att vi ska ta..fan, jag vet inte. Jag har ingen koll på pönken, lyssnar bara, men har ingen koll på nya släpp. Du hatar på hiphop så jag vet inte. Kan vi inte ta en gammal skiva då? Vi kan ju ta Elvis - A Legendary Performer
Och angående hårvaxet. Ja, jag tror jag har lite hårvax kvar sen igår. Fick inte bort allt :(
Men en nattmacka med extra dressing är gott. Okej, vi tar något annat då. Kom med förslag.
Jo, är den för stor mår man illa, tyvärr. Ja, Amy Diamonds senaste blir bra. 5/5 flygande grisar som nu håller på att störta på henne, ger jag. Visserligen låter det rätt högt, men hon mosas iallafall.
Det vet man inte, man får helt enkelt chansa.
Jag tycker det är myzigt.
Fyllespya är ju alltid trevligt.
Du kan få spy på mig om du vill.
Hm..Jaja, det får funka i brist på annat. Somliga gillar att prova nya bilar, jag gillar att prova nya spyor.
Vi kan betygsätta våra fyllespyor då?
Ja, det blir bra. Förresten AntLon, jag ber om ursäkt för du vet vad.
Njae, alltså. Jag föredrar dom ju färska. Men just år 1973 har jag faktiskt inte testat ännu.
HAHAHA vafan har ni gått in i denhär tråden med??
Åååh rosa, glittriga brandbilar!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
AFI - Decemberunderground 3/10 Anti-Flag - For Blood And Empire 1/10
•pave paradise•
Graffare
2006-08-26 08:15
tycker one trillion dollars e skönast på skivan! men skivan är skön som fan! dock är de lite mer pop punk än vanligt, de enda dåliga, men värd att köpa!
det här är ingen chat tror jag
www.klistermarkskriget.com
musiken är ok.. 3/5 men fan va tjatigt allt är.. och när de börjar skriva propaganda efter varje låt i konvolutet tröttnar iallfall jag.. "you corporate whore"som de sa i nån låt (eller var det alla låtar?).. jovisst? Sen signar de själva till RCA.. tröttsamt
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Anti-Flag försöker leva som punkband som dog för årtionden sedan, punkband som faktiskt BETYDDE något, till skillnad från Anti-Flag.
•pave paradise•