Daddy Yankee
Står här på jobbet och tvingas lyssna till honom. Kan någon där ute förklara hur "artister" som han ens kan existera?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
1. Det är jävligt bra dansmusik 2. Reaggeaton ÄR bra musik 3. Det är perfekt musik för o höja stämingen litta :) Så ere vettu :)
hoes over broes ..
Men om man gillar beatsen så kan väl iaf snubben hålla tyst? Vad ska det föreställa liksom, rap?
jag gillar inte honom alltför mycket men han är skön när han rappar jättejättefort. enda sättet att stå ut typ. don omar däremot är skitgrym reggaeton och inte alls plastig och tråkig som daddy yankee. jennielee.. 1. nej.. bara en ursäkt för alla brudar att vicka på rumpan som om de vore shakira 2. du kan väl inte säga att daddy yankee är bra? 3. uuusch nej. dra på gamla klassiker typ marvin gaye eller vad som helst så kommer man i stämning, inte sånt här plastskit..
har varje reggaetonbeat exakt grund till beatet ? , om det är trummorna eller annat komer jag inte ihåg men fan va det ska gå likadant. Världens sämsta line "allt låter likadant" men vafan det gör ju det.
Världens sämsta line "allt låter likadant" men vafan det gör ju det. Bulls-eye! (:
California, knows how to party!
-verbose- P21 1. Enbart fjortisar gör det 2. Jo de kan jag och de gjorde jag :) 3. Man kan dra på gamla/nya godingar, men Daddy går alltid hem :)
hoes over broes ..
tror fan jag gillar country mer än reggaeton. aj, det sved.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Bara namnet "Daddy Yankee" borde ju vara straffbart, men det värsta är ju att hans "rap" alltid rimmar på samma stavelse vareviga rad. Fy vulva.
Fy vulva ? De va nog de fulaste jag har hört i hela mitt liv. HAHA! =)
hoes over broes ..
Då har du inte lyssnat tillräckligt på Daddy Yankee ;-)
jag har lyssnat på mange schmidt, de räckte för att spy
hoes over broes ..
nemen nej nej nej Mange är ju the shit !
All reggaeton låter likadant, samma beat med nån hjärndöd pajas som står och "rappar" till det, bara bullshit.
•pave paradise•
Jag gillade inte reggaeton, alls, från början. Sen vara jag i Venezuela förra sommaren och, så att säga, fick "uppleva" det på plats. I rätt kontext, på en bra gatufest med mycket rom och latinamerikanska rumpor, går det inte annat än att falla för det. Jag ska inte påstå att jag lyssnar särskilt mycket på reggaeton, men det ger alltid en speciell känsla att spela det. Tips: Don Omar: Podre Diabla. Låten kom förra året, men den är sjukt jävla bra.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
han ÄR bra men bara att nästan alla hans låtar låter lika :P
dekker P25 word to the bird! men det där gäller rätt mycket musik som i vanliga fall inte är het..
den som hoppas skiter på sig och dör
Är inte Daddy Yankee den där tönten som spela ghetto på en sketch de gjorde med honom i Punk'd, när han sitter i en fake radioshow och hosten jävlas lite med honom och han typ börjar hota hosten. Hans musik har jag dock aldrig hört, såg en video med honom och Noreaga på ztv för nån dag sen, tänkte inte så mycket på låten, bara att nore inte är så begåvad och att jag mindes daddy yankee som en tönk från punk'd.
njut
asså han e inte bra kan man säga
www.myspace.com/juniornatural
Allt sånt låter likadant tycker jag och för det andra så kan jag inte spanska så texterna är rätt meningslösa
Shooo bree
Jag vågar garantera att texterna är minst lika meningslösa för dem som kan spanska.
Daddy Yankee har gjort "Miráme", och är därmed förlåten för alla sina synder i mina ögon. Men annars är det Don Omar och Aldo Ranks som gäller. Hujja!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och så vill jag hålla med dekker också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är ett musikaliskt geni, precis som Sean Paul. Vad skulle världen göra utan dessa stjärnskott?
reggaeton bland majoriteten av alla människor är bara en jävla fluga och kommer inte alls "ta över" nåt. deal with it. inte för att jag har nåt emot reggaeton men ändå.
det finns mkt bettre reggaeton kolla in zion, arcangel osv tito el bambino.... dady yankee e inte den bästa really not
vueltaciiita
håller med Vuelta F22 det finns bättre artister så som: Wisin Y Yandel Rakim Y Ken-Y Arcangel Nicky Jam Notch Zion Peace !
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity